ממשיכים לשרוף את אלי ישי על הכרמל

נדמה שהכרמל ממשיך לבעור עבור אנשים מסוימים

נדמה שהכרמל ממשיך לבעור עבור אנשים מסוימים

אלי ישי מרגיז את השמאל, את האמריקאים, את אירופה, את הערבים ומי לא? יש לו הכל בשביל זה, הוא גם ימני, גם חרדי, גם ספרדי ובעיקר, בעיקר, לא מצליחים לשלוט עליו דרך פרשיות שחיתות ונשים. אולי זאת הסיבה שהוא האדם היחיד בפוליטיקה הישראלית שהיה ימני לפני שהיה שר וגם נשאר ימני אחרי זה. אחרי שכל כלי התקשורת בארץ ניסו לגרום להתפטרותו, ע”י קמפיין שהאשים אותו על השריפה בכרמל. אחרי שאדם אחד עיכב בכוונה את הגעת צוותי הכיבוי, וגרם לאש לצאת מכל שליטה, (את מי הוא רצה לשרוף שם? גם את אלי ישי?). השבוע שוב, בטקס ממלכתי יצא החבר לחיים של מפקדת חיפה המנוחה אהובה תומר, במתקפה גדולה נגד אלי ישי, תקף פיזית את המאבטחים שלו ודרש ממנו שיצא, וגם שישלם לו שני מיליון שקל.

גיבוי התקשורת למהלך מתוכנן:

קיים כלל בתקשורת הישראלית – כל מי שתוקף חרדים, ימנים ומתנחלים עולה לגדולה. מעניין שהכלל הזה מופיע בתלמוד בצורה קצת שונה: כל מי שרוצה לעלות לגדולה אצל גויים שונאי ישראל, צריך פשוט לתקוף את ישראל. ההשוואה לא ממש מחמיאה. כל מי שרוצה לרוץ לפוליטיקה בשמאל, ויש כאלו שחושבים גם בליכוד, חייב קודם לתקוף חלק מהציבורים האלו. כך ערוץ 10, הציג “גיבור עממי נולד”, ידיעות אחרונות נתן ראיון נרחב במוסף 7 ימים ועוד.

מסתבר שע”פ העיתון ישראל היום, המתקפה לא הייתה כלל ספונטנית אלא הייתה למעשה פרי יוזמתו של אליק רון, מפקד המרחב הצפוני של המשטרה לשעבר, מתפקד חדש של מפלגת קדימה. משטרה, פוליטיקה…

דני רוזן ואהובה תומר:

מיהו דני רוזן, התוקף התורן של אלי ישי, אותו “בן זוג” של אהובה תומר?

זוג אוהבים שעבר טרגדיה נוראה בכרמל שבה נספתה מפקדת משטרת חיפה. כך היינו חושבים בלי הזיכרון המעצבן של גוגל. שם ניתן למצוא פרטים לא ממש מעודדים על הזוג, שאחרי שקראתי אותם, נתנו לי עוד יותר חשדות כלפי המוסד הכוחני הזה שלא תמיד בנוי על חוק וערכים, ששמו משטרת ישראל. מסתבר שדני רוזן חייב מאות אלפי שקלים לנושים רבים, מעורב בפרשיות מפוקפקות רבות, פרשיות שהוא סחב בהן גם את אהובה תומר המנוחה. הוא גם נלחם נגד מינוי רב למושב שלו (“כי זה מושב חילוני”).

הקונספירציה שרצה ברשת בקשר לדני רוזן:

כמו כל קונספירציה היא הייתה ניראת לי מופרכת לגמרי, עד שקראתי את פסקי הדין, העדויות הרבות ואת האשמות החמורות שדני רוזן נושא אותן. אחרי שהזוג הואשם באיומים, סריטה, הפרת אמונים, שימוש בכוח המשרה, קשירת קשר לביצוע פשע, קבלת דבר במרמה ועוד, חיכו למפשט גורלי אך עד מרכזי לתביעה מת לפני המשפט במזרח הרחוק. ולכן בסופו של דבר הזוג זוכה, ע”י השופט רון שפירא, אחיו של מולי שפירא מראשי גל”צ.

אישית, קראתי את כל הדיונים, וממש לא השתכנעתי מתמימות הנאשמים.

במדינה שלנו, נדמה שיש יותר מדי קשרים בין הון, שמאל, משטרה, בית משפט, ופרקליטות, הרבה ניקיון יש לעשות שם.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *