הכ”ט בנובמבר שלהם – מה קורה עכשיו?

לאו"ם יש חבר חדש, בארץ לא ממש ניסו לעצור את זה

לאו”ם יש חבר חדש, בארץ לא ממש ניסו לעצור את זה

לפני שנה וחצי דרשנו רבות על הסכנות של מדינה פלסטינאית שמגיעות מהאו”ם דווקא. הציבור ואף פוליטיקאים רבים אינם מבינים כמה החבל מתהדק מסביב למדינת ישראל בשלבים אלו. באותה תקופה, ראינו את ראש הממשלה שמצליח להדוף בדרך שלו את המתקפה.

אתמול נפל דבר בישראל: מדינה בדרך.

תזכורת: המתכון ליצירה מדינה חדשה:

–    שלב א: קבלת 2/3 של האסיפה הכללית שיצביעו בעד (לא כולל נמנעים) – בוצע.

–    שלב ב: אישור של מועצת הבטחון של האו”ם (החברים הקבועים הינם בעלי זכות וטו). – לא בוצע.

o       חברים קבועים: ארה”ב, רוסיה, סין, צרפת, אגנליה.

o       חברים לא קבועים ומתחלפים: אייזברג’אן, קולמביה, גרמניה, גואטמלה, הודו, פקיסטאן, פורטוגל, דרום אפריקה, טוגו.

–    שלב ג: הכרזת עצמאות: צעד עצמאי שהמדינה עושה לבדה.

השלב הבא: מועצת הביטחון

עכשיו נשאר רק שלב אחד בהקמת מדינת טרור בלב הארץ, עם שדה תעופה, נמל ים, מעברי גבול פתוחים לכל כיוון, יכולת לבקש סיוע צבאי. כל זה בלי אפשרות לישראל למנוע זכויות בסיסיות לגיטימיות שקיימות לכל מדינה בעולם.

עם ישראל יכול לנצח את הפלסטינים, אולי גם את כל מדינות ערב ביחד, אך לא את העולם כולו, לא צבאית ואפילו לא כלכלית. עוד רחוק היום שבו מדינת ישראל הופכת למרכז הכלכלה העולמית ואיש לא מסוגל או מעוניין להסתבך עימה, כפי שזה קורה עם סין. לכן זה לא נכון לטעון “אין איש בעולם שיחייב אותי להקים מדינה פלסטינית שתפגע בביטחון ישראל”. אם העולם ירצה והקב”ה לא ימנע, זה גם יקרה.

התקדמות ב”תורת בשלבים” של ערפאת

כזכור תורת השלבים להשמדת ישראל:

–          טרור כדי להשיג מדינה מהישראלים העייפים.

–          מדינה וחימושה.

–          פתיחת סכסוך מזוין תוך כדי גרימת אבדות משני הצדדים.

–          יצירת מראות של זוועות מול התקשורת העולמית, השחרת פני ישראל בעולם.

–          יצירת לחץ בינלאומי  נגד ישראל – החלשת ישראל. המשך הזוועות.

–          מעורבות צבאית של מדינות שונות נגד ישראל (ערביות ואחרות).

–          השמדה צבאית של ישראל.

ההכחשה של נתניהו מול חשיבות האירוע – לצורכי בחירות

עם ישראל חוגג כל שנה כ”ט בנובמבר שלו. לא בגלל שהוא משועמם, אלא בגלל שהתאריך מסמל את השלב האחרון לפני ה’ באייר, עצמאות המדינה. בכ”ט בנובמבר כמעט נסללה הדרך להקמת מדינת עצמאית לעם ישראל.

בגלל הבחירות, נתניהו לא מספר לנו שהמדינה נחלה כשלון דיפלומטי מצמרר. ששר החוץ שלה שקוע בחקירות השחיתות שלו, ולא נסע לאף מקום לנסות לעצור תבוסה, שהוא בעצמו היה עסוק בנושא הפריימריז ונטש בעצמו את הבמה הבינלאומית. כולם הרימו ידיים, נכנעו לפני הקרב. לא התאמצו. הקרב הוכרע, ללא התנגדות מצד ישראל.

כל עצמאות ישראל עכשיו בידי איש אחד: נשיא ארה”ב

מדינת ישראל אינה פועלת לקבל רוב במועצת הביטחון נגד הצבעת הפלסטינאים. היא בונה על וטו אמריקאי. הם יכולים לדרוש כל תמורה עבורו, הם יקבלו. לישראל אין עוד תחמושת. ישראל יכולה לתקוף באיראן אפילו ללא אישור אמריקאי. היא יכולה לנסות לחיות בלי נשק וחלקי חילוף אמריקאים. היא יכולה לוותר על הערבויות על הסיוע הביטחוני, אבל היא עכשיו תלויה לגמרי בווטו שלה. אי אפשר לבנות כרגע על סין, רוסיה, צרפת או אנגליה. גם לא על המילה שלהם. בנוסף לכך האיום הזה מתמשך ללא הגבלת זמן. כי הפלסטינים יכולים לנסות כמה פעמים את המהלך, וכל פעם רק הווטו האמריקאי מסוגל לעצור את הקמת פלסטין.

הפתרון: להפסיק לשקר

כל העולם כולו, וחלק מהעם בארץ עדיין חושב שתהליך עם הפלסטינים הוא תהליך שלום, שהולך ונעצר. יש להגיד את האמת: זהו תהליך מלחמה שמטרתו אחת: להשמיד את ישראל בשלבים. אין שום רמז לשלום בצד השני. רק הכנות להשמדת ישראל. כך בחינוך שלהם, בתקשורת ועוד.

העולם לא יודע את זה. העולם קנה את השקרים ששמעון פרס האמין בהם ושנתניהו לא האמין בהם אבל חזר עליהם. העולם קיבל את הנוסחה. הוא מוכן ורוצה לעזור להגשים אותה. כמובן גם מתוך אנטישמיות אבל גם מתוך אי-ידיעה. אפילו אובמה לא יודע את היסטוריית המזרח התיכון. ראשי ממשלות בעולם סבורים באמת שזה באמת לא בסדר שפלסטין כולה נכבשה ע”י ישראל בין השנים 48 ו-67.

זה יהיה קשה להגיד את האמת. גם כלפי פנים. אבל במגרש של ה”שלום” השקרי, אפשר רק להפסיד. במגרש של ה”אמת” אפשר רק לנצח.

3 Comments
  1. דוד איש שלום
  2. Ro-e Yogev
  3. michel

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *