“מי הוא הבוס?” : ביקור של אובמה בישראל – גם ללא פולארד

אובמה לא בא כידיד, אלא כרודן. אין לו שום כוונה לשחרר את פולארד

אובמה לא בא כידיד, אלא כרודן. אין לו שום כוונה לשחרר את פולארד

אובמה מגיע לישראל. הוא ינסה למכור לישראלים שהוא הידיד שלהם, כך הוא מקווה להכניע אותם בצורה קלה יותר. הבה נלמד על השיטה הקבועה בה נקטו מי שלחם נגד עם ישראל או נגד ארצו בצורה עקיפה, תוך כדי זה שהוא מתחזה לידיד אהוב.

שיטה של:  “זה לא אני האיש הרע, זה הוא!”

במקרים רבים בהיסטוריה החדשה, עמים סייעו בדרך עקיפה אך יעילה מאוד במלחמה נגד קיום ישראל כולו.

–          האמריקאים כבר שלטו בשמי גרמניה משנת 44. הם גם ידעו במדויק על תנועת הרכבות הבלתי פוסקת של היהודים אל מותם באושוויץ. אך נמנעו מלהוריד 2-3 פצצות ולהציל 5-6 מיליון יהודים. זה לא הם, זה הגרמנים.

–          הבריטים ידעו טוב מאוד שניתן להציל מאות אלפי יהודים דרך קיום הבטחתם לתת להם להגיע לארץ ישראל בשנת 44. אך דווקא הקשיחו את עמדתם עם הספר הלבן, ואף החזירו את היהודים שכבר הגיעו לכאן למקומות שהנאצים שלטו בהם וגרמו להם להגיע למחנות השמדה. זה לא הם, זה הנאצים, הם רק לא רצו בעיות עם הערבים.

–          הם גם אספו את הנשק של היהודים בלבד “כדי למנוע  אלימות”. כך יכלו הערבים להתפרע. זה לא הם, זה הערבים.

–          מצרים חתמה על “הסכם שלום” עם ישראל אך במקביל חימשה את העזתים באמצעות אלפי טונות של חומר נפץ, טילים, רובים ועוד. כל החימוש הזה חצה את המשטר הצבאי שלה, בהסכמה ועידוד מלא. זה לא מצרים (שם יש שלום!), זה העזתים.

–          אחרי תבוסת סוריה במלחמת לבנון הראשונה, החליטו להילחם בישראל דרך החזבאלא. כך איראן מחמש את החזבאללא, להשמדת ישראל. זה לא סוריה או איראן, זה החזבאללא.

–          האו”ם מסייע לפלסטינאים יותר מכל קבוצה אחרת בעולם (יחס של אחד ל-100!), הפלסטינאים, הם הם ישמידו את ישראל. איתם כל אויבי ישראל נהפכו לנורא רגישים ל”פלסטינאים”, אובמה גם כן.

–          ארה”ב מונעת בכל כוחה תקיפה ישראלית באיראן. איראן היא זו רוצה להשמיד את ישראל. לא ארה”ב!

דרך אגב, ניתן לראות דגם פעולה דומה בהנהגה הישראלית

–          זה לא נתניהו שהורס, זה הפרקליטות, (רק הוא נלחם כדי למנות את שי ניצן, מאריך את כהונת מייק בלס וכו’)

–          זה לא הוא שמוריד את  ביטחון היהודים בכבישים, אבל הוא מחרים נשקים של יהודים ומחלק לערבים.

–          זה לא הוא שזורק אבנים, אבל העלה את האחראיות הפלילית לערבים מגיל 14 ל-16 מיד אחרי רצח תושב קרית ארבע.

–          זה לא הוא שהורס, זה ברק, אבל מי שומר עליו?

–          זה לא הוא שמבצע את המעצרים המנהליים נגד היהודים, זה השב”כ, אבל מי נתן פקודה להפיל את ראש ‘חוננו’ שנלחם נגד הרדיפה המשפטית של השמאל נגד המתיישבים?

–          זה לא הוא שחונק את ההתיישבות עם פקקים חדשים, ערים פלסטינאיות חדשות. זה השטח שפועל לבד.

בין הביקור במצרים, לביקור בישראל

אובמה היה צריך להתחנן ולהתווכח לא מעט כדי לקבל את ה”זכות” לנאום בפני האומה המצרית. תמורת הנאום הוא נתן להם שתי טייסות אפאצ’י, נשק מתקדם שעד היום לא נכלל מעולם בסיוע האמריקאי שלהם.

אובמה חולם שאפשר לשנות את המוסלמים, להפוך אותם לאנשים כמוהו, מוקיר ומכבד את האיסלאם אך מבקש ערכים ליברלים. הוא טועה לגמרי בהבנת העולם המוסלמי.

בסדרת החינוך הזאת, ראש ממשלת מצרים דאג לא להיות נוכח.

משום מה בישראל בטוחים שהביקור הוא סמל לידידות, אבל אובמה רק בא מקרוב ללחוץ על נתניהו, על ישראל. הוא לא יבקר בכנסת, שם כולם דרשו לראות אותו עם פולארד. הוא רוצה לדבר עם “סטודנטים”. האנשים שעושים מהפכות בעולם, האנשים שדעתם פתוחה לחשיבה חדשה. הוא באמת חושב שהוא יוכל להשפיע עליהם. כמו כן הוא דורש לו”ז מפורט לנסיגה מלאה מיו”ש כדי להקים מדינה פלסטינית כבר בשנה הבאה!!)

לקראת הביקור, נתניהו מתכוון  למסור שטחים לשליטה מלאה של הפלסטינאים, לחלק 700 רובים (נגד מי?), לשחרר 550 מחבלים כולל כאלו שיושבים עם מאסר עולם, להקפיא מכרזי בנייה אפילו בירושלים (עד מתי?).

מיעקב לישראל

התלות הכלכלית והצבאית של מצרים בארה”ב הרבה יותר גדולה מזו של ישראל. המצרים “הסכימו” לקבל את אובמה. הוא היה צריך “לשלם” על זה.

הישראלים מרגישים “כבוד” מביקור אובמה. לא כולם קלטו את רמת העוינות שלו לישראל. נתניהו נדרש ל”מחוות רבות של רצון טוב”.

הגאווה המצרית שלא במקום, הביאה להם את היחס שהם קבלו. השפלות הקצת גלותית של מדינת ישראל, מביאה את היחס, וגם הרצון להשתלט של עשיו על יעקב.

בארץ, אובמה יגיע לדעתי ללא פולארד. הוא בא לקרוא לסדר את נתניהו ואת ממשתלתו ולהסביר לו מה הולך להיות, בין שהוא רוצה ובין לא.

עם כל זה הופתעתי לשמוע את הנאומים של ח”כים רבים, גם השמאלנים שבהם. לא כולם נכנעו כמו שהיה נהוג פעם. כולם דברו כיהודים די גאים.  בכנסת החדשה, ניכרת ההתקדמות ממצב “יעקב” שהשתחווה 7 פעמים, לזהות “ישראל” שלא נכנע וניצח את עשיו.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *