הר ציון – למכירה בחינם לוותיקן

אפשר לראות את ההשתלטות הנוצרית הרישמית בהר ציון, בפועל זה עוד יותר מזה

אפשר לראות את ההשתלטות הנוצרית הרישמית בהר ציון, בפועל זה עוד יותר מזה

אנשי שמאל מאמינים באמת ובתמים, לא במסיבות ביטחוניות אלא אידאליסטיות, שזה צודק לחלק את ירושלים ל-3 הדתות: הר הבית למוסלמים (בשטח, זה קרוב לזה), הר ציון לנוצרים (נסביר למה), והכותל ליהודים (איזה נדיבים!). הם חושבים שזה באמת צודק, וכך עובדים כל העולם ביחד, ממש, כדי לקדם את התוכנית הזאת. כל העולם משלב ידיים, הוותיקן, ג’ון קרי, ה”פלסטינים”, השמאל הישראלי. כך מעיד הרב ישראל אריאל. כמו כן הודלפה פגישת רב משתתפים וסודית שמטרתה הייתה לבדוק אפשרות לתת ריבונות מלאה של הוותיקן על כל הר ציון, כפי שהוא דורש.

ביקור האפיפיור: הסגירה הסופית של העברת קבר דוד המלך לידי הנוצרים

כבר מאות בשנים, הנוצרים עושים הכל כדי לשים יד על קבר דוד המלך. העיתון “Vatican Insider” מגלה מה שממשלת ישראל מסתירה: הכל כבר מוכן, כמעט חתום. בביקור האפיפיור אמורה להתרחש החתימה הסופית שתאפשר לנוצרים לקבל את מבוקשם, המקום הגבוה והמרכזי בהר ציון: קבר דוד המלך.

משתמשים בכל דרך אפשרית כדי לכבוש את ההר ואת קברי בית דוד

פגשתי השבוע אחד מבעלי הקרקעות במקום. הוא סיפר לי שהוא רכש מזמן כמה עשרות מטרים רבועים בודדים בהר ציון. הנוצרים הציעו “כל מחיר שהוא ירצה”, מיד דברו על 2 מיליון ₪. אחרי שהוא סירב, הגישו בג”צ של מאות דפים, שבו הם טוענים לבעלות על הקרקע. אחרי שנכשלו גם שם (נס!), התחילו האיומים המרומזים והברורים. הוא ומשפחתו, לא נכנעו, אני לא יודע איך הגיבו בעלים אחרים.

אחרי עיון במסמכי הטאבו, התברר שעשרות אלפי דונמים של קרקע נמסרו ע”י ממשלות ישראל לוותיקן “ללא תמורה” או “במסירה”. אל השאר פלשו, קבלו צווי הריסה, ולבסוף ממשלת ישראל הלבינה את הפלישה.

הבדיחה ששמה “חדר הסעודה האחרונה”

“חדר הסעודה האחרונה” הינו המצאה של הנצרות וניסיון השתלטות על מתחם קבר דוד המלך. הנשיא יצחק בן צבי היה מתפלל שם, וחדר זה שימש כבית כנסת (כמו כן, אין במקום, שום סממנים נוצריים). ההיסטוריונים מספרים שהייתה אולי כנסייה בשם “הסעודה האחרונה”, אך היא הורחבה כמה פעמים, המבנה הנוכחי בן שמונה מאות שנה בלבד, לכן לא יתכן שבתוכו הייתה איזה חדר בו התרחש איזה אירוע נוצרי בן 2000 שנה!

הכי מוזר, והכי מכעיס הוא שממשלת ישראל מאמצת בעיניים עצומות את התזה הנוצרית, גם שהיא לא מתיישרת ע”פ כל ההיסטוריה והמדע. בלי לנסות להבין מה באמת הנוצרים מחפשים שם. אפילו בספרות הנוצרית, הם מודים שהמבנה אינו מקורי.

רצונם הגלוי לרדת למטה:

יש לזכור שהעוון-גיליון – מספר ש-יש”ו הינו צאצא ישיר של דוד המלך, ולשיטתם הוא אמור להתגלות שם. בדיקות רדאר חודרות קרקע, הראו את הנוכחות של מספר קומות וחדרים, ואפילו אוצרות, כפי שמסביר הרב יעקב סיבליה מומחה למקום. נוצרים, טוענים שיש להם שם את הכנסייה העתיקה בעולם.

שרה מתניהו “לא יכולה לחכות” כבר לביקור האפיפיור

בציבור החילוני, כולל משרדי ראש הממשלה, והחוץ, קיימת אי הבנה עמוקה של מהות הוותיקן, רצונו ומניעו בעלום כלפי עם ישראל. הם בטוחים שהאפיפיור הוא ידיד, וגם חשוב לישראל. הראיה החילונית העמוקה שנכשלה כל הזמן כדי לצפות ולהבין את העולם הערבי, לוקה עוד יותר שמדובר במדינה “הדתייה” ביותר בעולם: הוותיקן. לכן, מדינת ישראל מוכנה להרבה וויתורים, כדי לקבל איזה like של האפיפיור בפייסבוק שלו. חילונים רבים, ובהם שרה נתניהו, באמת חושבים שיש לנו ולנצרות כל כך הרבה משותף, שגם הם וגם היהודים סובלים מפרעות הערבים.

יספרו לנו שזה זה יעזור לתיירות ולכלכלה

בחודש האחרון, ע”פ הוראה ישירה מהאפיפיור, מגיעים כל יום מאות עד אלפי נוצרים שפוקדים את הר ציון כדי לחזק את תביעת בעלותם במקום. רבים מהם מגיעים עם צלב גדול שמכסה את כל החזה (כמו הצלבנים), וכל יהודי נורמלי שרואה את זה, כבר לא כל כך ירצה לחזור להתפלל במקום!

המשוואה שדרכה ינסו לקנות את העם: זה יביא כסף!

–          לא ארץ ישראל, לא הר ציון, ועוד פחות קבר דוד המלך ניתן למכירה תמורת תיירים.

–          זה לא יביא שום כסף, כמו שספרו לנו שבשנת 2000 יגיעו מיליון תיירים לארץ. רק אלפים הגיעו, והם חזקו את המוסדות הנוצריים.

–         לנוצרים בארץ 100,000 דונם של אדמות פרטיות ויש מצוקת דיוק בארץ.  (אךאותן אדמות אינן חלק משום מו”מ כי הן שייכות לכנסייה האורתודוקסית שאהבתה אל הוותיקן גדולה עוד יותר מזאת של השיעים אל הסונים בלבנון.)

כך נתניהו יודיע שבועיים לפני ההגעה, כדי לחמם את השטח.

“ועלו מושיעים בהר ציון לשפוט את הר עשו”

הנוצרים מסבירים שהם “המושיעים” ולכן עליהם לכבוש את הר ציון. אמת, היא שדווקא קל לראות את הפסוק שמבקש את קיומו כיום. הנוצרים והמערב (עשו, ע”פ חז”ל), ניתנים לניצחון דווקא כשעם ישראל יכבוש את הר ציון. יהודי מאמין אינו יכול שלא לראות את הקשר, ולצפות אז לסוף הפסוק: “והייתה לה’ המלוכה”

איך ניתן לעצור את המזימה?

בעבר, ניסו 3 ממשלות ישראל לפחות, להעביר את מתחם קבר דוד המלך לוותיקן, אלא שהלחץ הציבורי בלם את המהלך. כיום נתניהו, כמו בחזית ה”פלסטינית”, החליט לנהל מו”מ חשאי לחלוטין, וכשנשאלים בנושא, כמו זאב אלקין מכחישים הכול בצורה מעורפלת.

לכן, כמו בהר הבית, הכיבוש יתבצע דרך רגליהם של בני ובנות ישראל. דרך מסירות הנפש שלהם על למקום של אלפי יהודים שיפקדו את מתחם הקבר, דרך ישיבות מכל הארץ שיביאו את תלמידיהם לכאן. רק כך, נתניהו ירגיש שהוא לא מסוגל למכור את המתחם, כפי שקודמיו לא הצליחו.

2 Comments
  1. נירה
  2. michel

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *