אכיפת החוק, נגד מי?

במקום נורמלי, אזרחים נהנים מנוכחות השוטרים בקרבתם, הרי הם אלו שמקנים בטחון אישי, מגינים מפני עבירות רכוש וכיוצא בזה. בכל מדינה יש מגזרים עם יותר פשיעה וכאלו עם פחות. ואין הקצאת השוטרים חייבת להיות שווה בין אזור לאזור, בין מגזר למגזר. כמו כן התבשרנו לפני כשבוע על נתונים חריגים במגזר הלא יהודי בארץ, כשהמגזר הערבי והמוסלמי (20% מהמדינה) אחראי על:

–   42% ממעשי האלימות,

–    43% ממקרי הרצח,

–    90% מהכנסת הסמים למדינה,

–    40% מההצתות (שנתפסו),

–   37% מהחבלות החמורות,

–    60% מהפשע בנשק חם (למרות הכמות האדירה של יהודים הנושאים כלי נשק ברישיון!),

–    מונופול על סחר בנשק, על סחר בסמים,

–    50% על גניבות חקלאיות (שנתפסו כמובן),

–   פי 2 יותר מעורבים בתאונות קטלניות.

–   29,000 מבנים בלתי חוקיים בשטח פתוח – כנגד רק 1000 במגזר היהודי (פי 150 יותר!!) – מקור: אתר הכנסת.

–   פחות מ-50% מתשלום מיסים, ארנונה ועוד. (אין דאגה, השאר ממומן ע”י מס ההכנסה שלנו).

בדו”ח שנתי של משטרת ישראל יצאו הערבים הישראלים מעורבים פי 3 יותר בפשיעה מהיהודים.

עם נתונים כאלו, עם ישראל היה מבין את הצורך בהקצאת יתר של שוטרים במגזרים מלאי פשע כמו הבדואי והערבי, אך במציאות, מתברר שזה לא בדיוק מה שקורה בשטח. כמו כן, בכל מקרה של רצח שמזעזע את המדינה, מפכ”ל המשטרה והשר הממונה קופצים ומסבירים שאין להם מספיק כח אדם, ואין להם מספיק משאבים.

והנה התבשרנו שלמשטרה עודף כח אדם נגד… “המתנחלים”. למרות שלא נרשמים לא בישוב עלי, לא בבית אל, ולא בקרני שומרון שום תיקים על רצח, סחר בסמים או שוד. למרות שבדרום המדינה, חיי היהודים הם גהינם בגלל פחד הבדואים ששולטים בכל מקום (אפילו סלקום משלם להם דמי חסות!!), למרות שלפחות 15% מגששי הצבא שלנו -בדואים כולם, עוסקים בסחר בסמים בעצמם.

למרות שבערים מעורבות (עכו, יפו…) יהודים חיים שם בטרור ואיומים יומיומיים, למרות שבצפון, החקלאים היהודים עדים כל יום לגנבות בקר וציוד חקלאי, למרות ההשתלטות על אדמות מדינה ואדמות פרטיות שהם מבצעים בכל מקום, למרות כל זה…, בשביל ממשלות ישראל, האויב האמיתי של החברה הישראלית נשאר “המתנחל”.

ביו”ש המשטרה זמינה כל הזמן, אך לא כדי להגן על האזרח (במקרה הטוב, הצבא עושה את זה, במקרה הגרוע, אף אחד), אלא כדי לחפש אותו. המשטרה עוסקת שם בפוליטיקה ולא ביעודה המקורי והבלעדי: להקנות בטחון אישי לתושבי המדינה. היא עוסקת שם (כמו בית משפט העליון) בנישול היהודים מאדמתם.

אחרי שנים רבות של עוינות שקטה נגד יהודי יו”ש הרחק מידיעת הציבור, הצליחה סוף סוף אורית סטרוק מחברון, להאיר את עיני עם ישראל ע”י מספרים ועובדות, שמוכיחים את ההפליה בשטח. אפילו השר (כביכול שייך למחנה הלאומי, ישראל ביתנו) לא הצליח להכחיש יותר מדי את הדברים, ואפילו בעיתונות השמאלנית הפרו-ערבית, כגון walla, דיווחו על הדברים עם לא מעט ביקורת נגד המדיניות.

מכאן אפשר לראות שקיימות הצלחות למי שמתעקש ויודע לעבוד, גם נגד כל המערכות, גם אם זה לוקח שנים לפעמים.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *