מה שלא חשבו עליו, בעסקת קבר דוד מול הוותיקן

רבים מודאגים מהמתנות שרוצים לתת לנוצרים.

בנושא קבר דוד והאפיפיור, כבר יודעים מה הלך הרוחות בממשלה. “חייבים לקיים את ההסכם”, “אסור ללכת אחורה”, “אסור להסתבך עם העולם הנוצרי”, אנחנו חייבים לרצות את הוותיקן.

בגלל ההתרפסות, בגלל תקוות שווא של תוספת תיירים נוצרים, עלול להיווצר קרע חדש מול העולם הנוצרי, שלא ידענו אותו הרבה מאוד זמן.  מדברים על תוספות שעות תפילה, והאפיפיור מדבר מול הכמרים שהמקום יהפוך לכנסייה. אני חושב אין סתירה בין הגרסות.

האם יכול להיות שלא חשבו על כל ההשלכות במתן “חופש הפולחן” מעל קבר דוד המלך?

ההכחשות לא יעזורו

הממשלה יכולה להכחיש. הם יכולים להגיד מה שהם רוצים, אבל אחרי שיגיעו הכמרים מעל קבר דוד המלך, יראו אותם. העם ירגיש את הכעס. תמונות העבודה זרה מעל קבר דוד, יכעיסו את רוב היהודים הדתיים והחרדים בארץ ויהיה קשה לעצור את ההתדרדרות הבאה.

מתוספות התפילות עד להסתבכות

1) יצירת מקום תפילה קבוע לעולם הנוצרי מעל קבר דוד המלך 66 ימים בשנה, היינו כל ימי ראשון והחגים הנוצרים.

2) הולכים להיות עימותים במקום. זה בלתי נמנע. הקבר ישב באמצע ישיבה, מקום תורה, התכנסות, ריקודים, שאלפי יהודים פוקדים כל שבוע, בעיקר במוצא”ש.

3) המשטרה תטפל בכל הכח שיש לה. יהיו יס”ם + מג”ב + שב”כ + מעצרים. הרבה יותר ממחבלים, ואפילו מנוער הגבעות.

4) יהיו כותרות גדולות בעיתונות הארצית כל פעם שילד בן 14 ירסס על קיר ליד כל כנסייה בארץ גרפיטי בגנות הנצרות. יכול להיות שגם נערים ערבים יקלטו את זה והם יציירו את זה בעצמם מול הכנסייות. לא צריך להיות אינשטיין כדי לקלוט שכך הם מצליחים לפגוע במדינה כולה. הרי הם כבר מביימים “תג מחיר” בעצמם!

5) התקשורת הבינלאומית תעסוק בנושא הזה, ותגנה את ישראל,  כפי שהיא עושה כבר כיום.

6) ישראל תתחיל להיראות כמדינה שלא רק נלחמת נגד הערבים אלא גם נגד הנוצרים. מה שלא הצטייר כלל בעולם עד היום.

7) חזית חדשה דיפלומטית / ועוד מול מדינות קתוליות בעולם, דם חדש והרגשת צדק מחודשת לאנטישמיות.

8) להתכוננן לפגיעה בכלכלה.

9) להתכונן לעליה מסיבית מכל המדינות הקתוליות בעולם תוך שנה.

האנרגיות הדתיות שנדלקו שם, לא הולכות להיכבות אפילו ע”י אהרונוביץ.

ועלו מושיעים

כפי שהסברנו, הנוצרים מפרשים את המילה מושיעים מלשון “יש”ו”, שהם למעשה יעלו להר ציון. מכאן המוטיבציה הגדולה שלהם לכבוש את הר ציון. התווסף אצלם הרעיון במאה ה-11, לחבר את מותו של יש”ו עם דוד המלך, להפוך אותו ל”משיח בן דוד”. ולכן הם מיקמו לראשונה את חדר הסעודה האחרונה מעל קבר דוד, דבר שלא היה כתוב לפני זה.

כיהודי מאמין, שאלתי את עצמי מה משמעות הפסוק “ועלו מושיעים בהר ציון לשפוט את הר עשו – והיתה לה’ המלוכה”. תמיד חשבתי שמדובר על משל. בסוף הדורות, תורת ישראל תעמוד מול הנצרות וייווכח קבל עם ועדה שהתורה היא אמת. כיום, אני רועד מפחד שאולי (וסביר גם כן), שהמאבק שלנו בהר ציון, הוא, הוא המאמק של גאולת ישראל “והיתה לה’ המלוכה” . מאבק מרכזי בהיסטוריית האומה, שרק חלק קטן ממנו ער לחשיבותו כיום, ושעליו נביאי ישראל יפרשו את הפסוק לעתיד לבוא.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *