החתונה הקטולית שבין האסלאם ואירופה

ב”ה

מאז הקמת הרפובליקה הראשונה בצרפת ואמנת זכויות האדם הראשונה שם, נתקלו הצרפתים בפרדוקס הבא:

האם חופש הדעות, ההתארגנות והאמונה, צריך להתיישם גם על קבוצות שחותרות לבטל את הדמוקרטיה עצמה?

האם על המשטרים הדמוקרטים להגן על קבוצות שהן עדיין מיעוט, אבל מתארגנות כדי לתפוס את השלטון ולבטל את הדמוקרטיה עצמה? השאלה הזאת עדיין אקטואלית, ובמיוחד בעשור האחרון באירופה, שם האסלאם ניהל את התפשטותו בהצלחה רבה דרך 5 צירים:

הדמוגרפיה: אירופה הנהנתנית והעייפה אינה מסוגלת להביא ילדים יותר. כל משטר נותן הטבות גדולות כבר מהילד השלישי. המוסלמים, שאינם עייפים כלל מהחיים, הם הנהנים הראשיים מהן.

הבריונות: התרבות הערבית מחנכת לכח, בזמן שאירופה דוגלת בסובלנות. בכל השכונות שלהם (גם בארצנו) המשטרה חושבת מספר פעמים לפני שהיא מחליטה להיכנס כדי לחפש סמים או נשק. הם נהנים ממין חסינות לפשע, בדרגות שונות ע”פ האזור וסוג הממשלות (אצלם, דווקא הימין לא נכנע בקלות לפשע).

המסכנות: כחלק מהתרבות הערבית, כל מי שנתפס על פשע, או שידו על התחתונה, מיד בוכה ונראה מסכן. הנשק הזה יעיל במיוחד בארצות קתוליות, שבהן “החלש תמיד צודק” (כתפיסתם של השמאלנים אצלנו).

החירות והדמוקרטיה: בזכותן אין איש שעוצר בעדם. והם למדו יפה (מכאן?) לנפנף בדגל החופש או בזה של הגזענות לכל מי שעומד בדרכם. האירופאים, שחוששים להידמות לנצאים, רגישים במיוחד לסוג זה של מתקפות.

ערכי האסלאם מול המערב: אישיות מפורסמת בצרפת שהתאסלמה מרצון סיפרה על מה שהביא אותו להמיר את דתו: “אצלכם במערב, מדברים על מסירות נפש, על מוות, ועל כל מיני דברים שאתם רואים בסרטים, אבל באסלאם, כל הדברים האלו הם אמיתיים, ולא רק סרט”. בשביל הנער המערבי, אין לאירופה המזדקנת ערכים מושכים, בזמן שהאסלאם מציג את הכח, הגבריות, והאמונה כאבני יסוד לשיטתו.

כל מדינות אירופה סברו שיעלה בידן לבלוע תרבותית את אותם עשרות מיליוני מוסלמים שהגיעו לאדמתם. הם הציעו להם תרבות של חירות, רווחה כלכלית ואת נשותיהם הנאות. הם ציפו שאחרי דור אחד או שניים הם יהפכו לגמרי לאירופאים. למעשה, הערבים השתמשו באותה חירות ובאותה רווחה ע”מ להתחזק מבחינה תרבותית ודתית. הם בהחלט נשאו את נשותיהם אך הפכו אותן למוסלמיות, ולא ההיפך.

לא מזמן, העולם היה עד למספר התנכלויות והפגנות נגד מוסלמים באנגליה ובנורבגיה. ההתעוררות הזאת מגיעה מאוחר מדי. איש אינו רואה משם, איך ניתן יהיה למנוע מאדמת אירופה להפוך למוסלמית כולה בעשורים הקרובים. אולי עם ישראל ידע להציע אלטרנטיבה אמיתית לאותם גויים עייפים נגד האסלם המתפשט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *