ישראל המהדי והמשט…

המהדי: האימאם ה-12 שהשיעים מחכים מהמאה ה-9.

המהדי - (המשיח אצל המוסלמים): האימאם ה-12 שהשיעים מחכים מהמאה ה-9.

לא רק בעם ישראל:

אמונת המשיח שיבוא ויגאל את העולם הגיעה מעם ישראל והתפשטה בשאר העולם בצורות שונות, בנצרות, באיסלם, ואפילו אצל הקומוניסטים. כמו בישראל, הם רואים את ביאת המשיח שלהם שמתלווה בתקופה של הרס ופחד. למרות מרכזיות אמונת המשיח בעם ישראל, זה לא גרם לאף יהודי לרצוח ולהתכונן להשמיד את העולם כולו.

התרגלנו לראות בעמנו אנשים משיחיסטים, שבכל דבריהם מזכירים את המשיח, מדברים אליו, ויונקים משם כוחות רבים. אף אחד בעולם לא התייחס אליהם כאנשים מסוכנים. הם לא רוצחים, הם לא עוסקים באלימות או בהכנה למלחמה כל שהיא. כך בישראל. באיסלם, הדברים לבשו צורה קצת שונה:

הם למדו גם כן מאתנו את אמונת המשיח, עם תוספות נוצריות ומקומיות כדרכם. המשיח באיסלם נקרא “המהדי” האיש שקיבל הדרכה נכונה מלמעלה.

המהדי אצל הסונים ואצל השיעים:

אצל הסונים (85% מהערבים בעולם), המהדי יבוא ויעורר מלחמות גדולות בעולם, ומיד אחריו גם המשיח של הנוצרים שתפקידו יהיה לנצח את המשיח של היהודים (משיח בן דוד) שגם הוא יתגלה באותה תקופה (האנטיקריסטוס של הנצרות).

אצל השיעים (כ-10-15% מהערבים). המשיח הוא האימאם ה-12. שצריך להתגלות כבר מהמאה ה-9. השיעים הינם בעלי אחיזה חזקה באירן, ובדרום עירק.

בניגוד לסונים שנחשבים לפסיביים יותר ברמה הפוליטית-משיחית (יש בכל זאת כמה יוצאים מהכלל כמו החמאס ואל-קאעידה), השיעים רואים במשיחיותם חלק מרכזי של השקפתם. הדבר גורם להם להיות מיליטנטים ופנאטים יותר (הכל יחסי לאיסלאם כמובן).

המהדי אמור להיות אישיות פוליטית דתית רמת מעלה, שתופיע בזירה הבינלאומית, ותאחד את כל “המאמינים” (היינו המוסלמים).

המהדי וההרתעה:

כל מדינה חוששת לחיי אזרחיה, בכמויות אלו או אחרות. אפילו סוריה שמוכנה להקריב רבבות במלחמה נגד ישראל, לא תסכן את משטרה בשבילה. אימת האבדות מונעת מלחמות רבות בעולם, ולא רק במזרח התיכון. אך המשיחיסטים האסלאמיים, עלולים להפר את החוק הבלתי כתוב הזה. הרי באמונתם, ביאת המהדי לא תבוא לפני שמיליוני מוסלמים ייהרגו! ולכן, אנשים דתיים אדוקים באיסלם אם הם משיחיסטים, עלולים לא רק לא לפחד מתגובה מוחצת של האויב במלחמה אלא אף לרצות ולהזמין אותה. הרי היא תהווה הסימן היותר ברור של שובו אל “המהדי”.  בלשון התלמוד אפשר להגיד עליהם שהם באים “לדחוק את הקץ”.

אירן והמהדי:

כאיש דתי ו”מהדיסט”, אחמדינג’אד מכין את עצמו ואת אירן לביאת “המהדי” כבר כמה עשרות שנים. כבר בהיותו ראש העיר של טהרן הוא הקים כיכר ענק לקבלת המהדי, קו רכבת המחבר מסגד מיוחד שבו המהדי אמור להתגלות בטהרן. באירן מחנכים לביאת המהדי כבר מתחילת מלחמת אירן-עירק. ומחקרים רבים במערב רואים בתוכנית העשרת האורניום של אירן, חלק מרכזי בהבאת המהדי. הדבר פשוט ומבחיל: אירן תתקוף את ישראל, זאת תגיב גרעינית ותשמיד מיליוני מוסלמים, ובא לאירן  גואל

להילחם בישראל כדי לגדול

התלמוד מספר שקיים מתכון אבסולוטי לגדולה אצל הגוים: יש לתקוף את ישראל. כל טרוריסט קטן, כל מדינה חשוכה, נשכחת או בלתי רלוונטית יתפסו כותרות גדולות בעולם אם הם יתקפו את ישראל. לצערנו גם היום גוים רבים קלטו זאת. האיסלאם המשיחיסטי של היום לא חורג מההגדרה הזאת. וארגונים רבים הגיעו היום להכרה בינלאומית רק בזכות מלחמתם בישראל.

התורכים והמהדי

מתברר שגם נשיא תורכיה מאמין במהדי, כך טוענים חוקרים שעקבו אחרי ההיסטוריה שלו. בזמן האחרון, מתרבות ההצהרות שהמהדי יבוא מתורכיה. אם הדבר נכון, יש להתכונן לעלית מדרגה משמעותית עם תורכיה לא פחות מעם אירן. ולעם ישראל להתכונן למלחמה לא רק תקשורתית אלא גם צבאית נגדם. אם כן אנחנו ראוים תחרות בין אירן לתורכיה, מי יביא את משיח האיסלם. והפעם הוא בא מהים…

התגובה הישראלית (כרגיל):

מדינת ישראל, בהסברה שלה, בתפיסה שלה, במדיניות שלה, באסטראטגיה שלה, נשארה תקועה במנטליות חילונית מערבית, והיא אינה מכירה, ואינה רואה את מרכזיותה של האמונה במאבקים במזרח התיכון. היא מתעקשת לראות בהם מאבקים טריטוריאלים לאומיים רגילים, כמו בכל מקום בעולם. לשם כך, היא עושה כמעט כל טעות אפשרית בנושא. והיא מופתעת כל פעם מחדש מהמהלכים המתפתחים כנגדה. דווקא אותם מהלכים דיפלומטים, צבאיים ותקשורתיים הם די ברורים וצפויים עבור יהודי מאמין שיונק את אמונתו בתנ”ך ובדברי חז”ל.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *