קונספציה מוטעת שנותרה אחרי ההתפקחות מהשלום

239agriculture_ministry

מפת מדינת ישראל מתוך דף הבית של משרד החקלאות. כיום המשרד מסייע בגלוי לרשות הפלסטינית

מפת מדינת ישראל מתוך דף הבית של משרד החקלאות. כיום המשרד מסייע בגלוי לרשות הפלסטינית

17 שנים עברו מאז אוסלו. מה עם ישראל למד ומה הוא עוד לא למד, מה מידת ההתפכחות שבו, ובמה הוא עדיין נגוע בתסמונת “השלום”, ובמה הוא התרפא ממנה, זהו מה שיעניין אותנו במאמר הזה.

מ”תהליך השלום” ל”תהליך מדיני” ל”החייאת התהליך”:

בתקופת הפיגועים הגדולים, הפסיקו אנשי השמאל לדבר על “תהליך השלום” ודברו בעיקר על “תהליך מדיני”, מאז זכה “תהליך השלום” לעשרות “החיאות מלאכותיות” שניסו האליטות לבצע. בכל פעם, ישראל נדרשה לוותר על נכס חדש כדי “להחיות את תהליך השלום”. מאז איפוריית אוסלו עד להתנתקות ועופרת יצוקה, רוב רובו של העם התפקח. קשה למצוא אנשים שאינם גרים בבית הנשיא ושעדיין מאמינים ב”דת השלום”. העם כבר לא מאמין שתמורת שטחים נקבל שלום, הוא לא מאמין בהתנתקויות (קצת מאוחר…), הוא לא אופטימי לגבי שום תהליך עם הפלסטינאים. רוב העם לא רוצה לתת להם רובים, וגם לא מאמין בפת”ח יותר מדי.

מה שנותר הוא השליית ההפרדה: ניפרד מהם… נחיה בשקט. הישראלים העייפים מהציונות, רוצים ומנסים להאמין בכל מחיר, שאם ניסוג עם הסכם חתום עם פת”ח, אז יהיה שקט… אז יהיה בסדר… לא שלום אבל שקט, ואולי נזכה לכמה טקסים עם בלונים וחיוכים מהגויים. אצלם חזון השלום התעייף לא פחות מחזון הציונות.

טעות מרכזית שנותרה: “כדאי לנו להעשיר אותם”:

הטעות העמוקה ביותר שנותרה במוחות רבים מעם ישראל, היא שכדאי למדינת ישראל שהפלסטינאים יהיו עשירים, חכמים, משכילים, כי הדבר משרת את ישראל ומסייע רבות בהבאת השלום. הטענה הזאת בנויה על האלמנטים הבאים:

1. מי שרעב מתגייס בקלות לקבוצות קיצוניות שלהם.

2. מי שמשכיל לא ירצה להתאבד. הוא יימשך ע”י התרבות המערבית.

3. ככל שהפלסטינאים יהיו עשירים יותר, הם יהפכו לנהנתנים יותר, הם ישכחו את הלאומיות ויתחילו להיות דומים לישראלים השמאלים שלנו שחייהם מתרכזים בפרנסה, במשפחה הקרובה, ובבילויים, הרחק מהעניין הלאומי.

4. הכניסה לכפר הגלובלי דרך הטכנולוגיה והאינטרנט גורמת להחלשת המסגרות הלאומיות בעולם כולו. הפלסטינאים לא שונים משאר העולם בזה.

5.עם אנשים משכילים אפשר לדבר.

אך הקונספציה הזאת מוטעית לחלוטין, ומתנגשת עם העובדות בשטח:

1. תמיד יהיו רעבים בעולם, לא יחדל אביון מקרב הארץ, לא רק בישראל. ולכן תמיד ימצאו מתנדבים להתפוצץ.

2. רוב מחבלי של ה-11 בספטמבר היו בעלי אזרחות סעודית, המדינה עשירה בעולם. משפחות ערביות עשירות בישראל מממנות, תומכות ומשתתפות בטרור כמו השייח’ ראאד סלאח, משפחת הבמאי מוחמד בכרי , הח”כ לשעבר בשארה ועוד. באף מקום בעולם, לא הפכו ערבים נהנתנים (כגון ערפאת) לידידי ישראל. הערבים נשארים קשורים לאיסלם הרבה יותר  – בעוונותינו, ממה שכמה ישראלים נותרו קשורים ליהדותם.

3. הערבים לא יורדים מהמוטיבציה להשמידנו כשהם עשירים, הם רק יותר יעילים. מדינות עם כלכלה חזקה (כגון אירן)  מצליחות להזיק הרבה יותר לישראל ממדינות עם כלכלה חלשה (כגון ירדן). העושר, התעשיה, הטכנולוגיה לא הפכו אותם ליותר ידידותיות לנו, רק למסוכנות יותר.

4. הערבים לא הופכים להיות שמאלנים, עייפים, חילונים, ומערביים כשהם מתעשרים. הם מחזיקים 5 נשים במקום 2, מולידים 100 ילדים במקום 13, שולחים את ילדיהם לאוניברסיטה – המרכזים הלאומנים ביותר. הם ילמדו אנגלית, יתחברו עם שאר האנטישמים בעולם כדי להזיק בצורה יעילה יותר לישראל.

5. ברור שאפשר “לדבר” עם הפת”ח יותר מעם החמאס. אך שניהם דוגלים בגלוי בהשמדת ישראל באותה מידה בדיוק.

גדולי המחזיקים בטעות הזאת: שמעון פרס ושר החלקאות שלום שמחון.

מרכז פרס לשלום מממן ניתוחים של פלסטינאים מעזה ויו”ש בבתי חולים ישראלים. הוא משלם להם את הביטוח הלאומי הישראלי, ובתי החולים הישראלים מקבלים אותם בברכה. מתסבר שהערבים לא ממש השתכנעו מאהבת החינם של הישראלים גומלים. הרי המחבל שרצח את השוטר שוקי סופר הכין את הפיגוע, קנה כיפות ותלבושת חרדית בעת שהותו בבית חולים ישראלי עם בתו שזכתה לניתוח בהדסה במימון מלא של “ארגון ישראלי”.

כזכור שמעון פרס הסתובב בעולם כולו כדי לגייס כסף בעד הפלסטינאים, והצליח להעשיר אותם בעוד כמה מאות מיליוני דולרים.

שלום שמחון זכה להיות שר החלקאות של מדינת ישראל תחת 3 ממשלות. הוא שמאלן אמיתי, אוהב חקלאות, והוא סייע לפלסטינאים להכפיל פי 4 עד 10 את היכולות החקלאיות שלהם, הוא לימד אותם את השיטות האחרונות של חקלאות ישראל, דאג להגדיל את מכסות המיים שלהם, ארגן להם קורסים ללימודי השקיה, דבש, חממות. עכשיו הוא מממן להם שיטות חדשניות ליצירת גבינות איכותיות.

אפשר להסיק ששר החקלאות יחד עם המגזר בארץ שמחרים תוצרת חקלאית ישראלית שנה אחת ב-7 שנים, מהווים תמריץ לערביי יש”ע שעל ידם הצליחו לא רק לשגשג אלא אף לכבוש כמעט לגמרי בישראל שווקים פנימיים כמו המלפפון, העגבניה ועכשיו הגזר, הביצים, תפוחי האדמה, הבצל ועוד.

קיימים עוד דברים שיש לתקן בדעת הקהל הישראלית, נקווה שהם יתוקנו לפני שממשלות ישראל יבצעו צעדים קשים מדי.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *