העובדים הזרים – פרויקט העל של הקרן החדשה

ב”ה

יש במדינת ישראל כ-300,000 עובדים זרים חוקיים ועוד 300,000 בלתי חוקיים ע”פ הערכות. אותם מהגרים מתחלקים ל-3 קטגוריות:

100,000 שהגיעו כתיירים ונשארו לעבוד ללא היתר (אתיופיה, שאר העולם ).

100,000 שהגיעו כדי לעבוד, ונשארו ללא היתר אחרי התקופה שהותרה להם (הודו, אפריקה…).

100,000 (הערכה ממשלתית) מסתננים ממצרים (אפריקה השחורה, רובם מוסלמים, 20% מהם נגועים באיידס ע”פ הסטטיסטיקה העולמית). גם ע”פ נתוני ארגוני השמאל, פחות מ-0.3% מכלל המהגרים באים מהאזור מוכה מלחמה בשם דרפור.

ברור שיש בכוחם של 300,000 גויים ביחד עם 250,000 פלסטינאים שגרים בארץ עם נישואים פיקטיביים להפוך את זהות המדינה מיהודית (לייט) למדינת כל אזרחיה. לכן אנשי השמאל הבינו שזה הזמן להילחם על הישארותם של העובדים הזרים, וחייבים להודות שהם מצליחים לא רע עד עכשיו.


הכל מנוהל, כרגיל, ע”י מנהלת הגייס החמישי בארץ, זאת שמממנת כל ארגון שנלחם נגד הזהות היהודית של המדינה, הלוא היא הקרן החדשה לישראל. כזכור, הקרן מקבלת מיליוני דולרים מקרן “פורד” האנטישמית, מממנת ידועה של ארגוני טרור נגד ישראל.


הממשלה עומדת חסרת אונים נגד התקנות הרבות, החוקים והפקודות שהצליחו להעביר בזכות לחץ תקשורתי מנוהל היטב ע”י טובי המומחים במניפולצית דעת הקהל.

הצבא: אסור לו לירות על מסתנן ממצרים (אם הוא לא חמוש), רק שמים אותו בכלא, ומחזירים אותו, אם הוא מצרי, אבל לרוב, הוא עלול להישאר בארץ אם התקשורת החליטה להגדירו כפליט. יש לזכור שהגבול המצרי הוא הפתוח ביותר שיש למדינה, ובמקומות רבים אין כלל גדר.

המשטרה: אין לה סמכות לעצור עובד זר, רק יחידת עו”ז יכולה לעשות זאת.

יחידת עו”ז: היא יכולה לבקש אישור שהייה: אז לעובד הזר מספר אפשרויות כדי לצאת לחופשי:

להסתלק עד שמישהו יביא לו את האישור שהוא “שכח בבית”.

להגיד שיש לו ילד (אי אפשר להוכיח שלא) אז חל איסור לגרש אותו.

כדי לעבוד על דעת הקהל, הקרן החדשה הוציאה את התותחים הכבדים שלה. יותר מ-40 עמותות וארגונים (חלקם פיקטיביים) יצאו למאבק על הישארותם של העובדים הזרים בארץ. כל יום בכל תוכנית רדיו, הם מקבלים במה בקול ישראל וגלי צה”ל (עם המיסים שלנו!). שמעתי אפילו ארגון ניצולי שואה (פיקטיבי כנראה), גופי רבנים רפורמים, “מומחה” לקבלה (חילוני), ארגונים רבים של סיוע לעובד זר, ועוד.

בתקשורת הישראלית, יחידת עו”ז הפכה לאויב הלאומי, משווים אותם יום יום לגסטאפו עד שהעומד בראשו התפטר מרוב לחץ תקשורתי. גם ראשי הערים בדרום מפחדים לדבר נגד אותם מהגרים, למרות שהאוכלוסיה שלהם סובלת ממש מהגניבות, מהאלימות ומהפחד.

דרך החמלה היהודית, דרך הצגת ילדי המהגרים, הנחית השמאל על הרוב היהודי את הפצצה הדמוגראפית הבאה שלו – העובדים הזרים. בינתיים הם זכו לארכה של 8 חודשים עד סוף שנת הלימודים. הם מתכוונים עד אז להכין טוב את דעת הקהל.

עלינו להתכונן להצגות הבאות כגון: איזה מהגר מסודן שהציל זקנה יהודיה. אז יראיינו אותה וכל אחד מהנכדים שלה. אותו מהגר, יספר בעברית צחה על כוונתו להתנדב לצה”ל. בסיור בביתו, נגלה הרבה דגלים ישראלים שהוכנו בעוד מועד, הוא יקבל צל”שים שונים מגופים שונים.

כנראה שהתקשרות לא תרפה מהנושא ותביא את העדויות והתמונות של אותם הילדים המסכנים, כתבות על אזורי מלחמה ורעב שאליהם הולכים לגרש את אותם מסכנים.

לא חסרים רעיונות כדי לנצח מאחר שכרגיל בימין, אין אסטאטגיה נגד שמאל מתואם, מאורגן מיומון ומממון היטב. ניראה הפעם אם הימין בשלטון או הקרן החדשה לישראל היא זאת ששולטת באמת.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *