מכת אש בכל המדינה

שרפת הכרמל. אש לא פורץ מנרגילה...

שרפת הכרמל. אש לא פורצת מנרגילה...

הכרמל עולה באש, מדינת ישראל חייה את השרפה הגדולה בתולדותיה. בשש חזיתות שונות פרצה אש גדולה. הפוליטיקאים מנסים להרגיע את הציבור שלא מדובר בהצתה אלא באסון טבע. בכרמל, באחד הסרטים רואים בברור אש שפורצת סמוך מאוד לכפר ערבי בשם עוספיה אך בסרט שהגיע מגג אוניברסיטת חיפה רואים מספר מוקדים מרוחקים שנפתחים בהפרש זמן מועט. נפתחו כאחד עוד 4 מוקדים נוספים ויש נפגעים גם שם.

השרפה הגדולה והפוליטיקה הבינלאומית.

אינני יודע את נחיצות העזרה הטורקית שמגיעה אלינו, וההודאה האישית של ראש הממשלה לארדואן. אבל אני חש מאוד רע עם הבקשה הזאת לעזרה. לי זכור שהאמריקנים יצאו למלחמת המפרץ הראשונה עם הצהרה “אנחנו הולכים לשם כדי לעשות שלום במזרח התיכון”. ברור שאחרי שהגנו על ישראל ע”י טילי ה-Patriot (שלא עצרו אפילו לא סקאד אחד), לא היה כוח לעם ישראל לעמוד מול הגויים שהם מכירים להם טובה, ועם ישראל נכנס למסלול אוסלו.

השרפה הגדולה והפוליטיקה הקטנה שלנו

גם לשמאלני עם ישראל וגם לגויים ברור שאלי ישי הנו הגורם הימני שהכי קשה לכופף אותו בממשלה. אי אפשר “לשכנע” אותו ע”י פרשיות כסף ונשים. והוא לא נכנע לנתניהו כמו שרי הליכוד. הוא לא צריך להיות נחמד עם הפרקליטות (בגלל כל התיקים שלו) כמו ליברמאן. ולכן הוא נשאר ימני. לא הפסיקו את ההתקפות נגדו מכל מיני כיוונים, במטרה שהוא יתפטר. רשמית הוא אחראי על מכבי האש, ומנסים להטיל עליו את האחריות על האסון (שרשמית לא נגרם כולו ע”י ערבים). דווקא אלי ישי קיבל שבחים מנציב כבאות הראשי לפני ארבעה חודשים לאחר שהוא הגדיל בהרבה את תקציב הכבאות בארץ.

מלחמה בהצתות

השנה עשרות שרפות נגרמו בזדון ע”י גורמים עוינים כגון ערבים, אנרכיסטים ושמאלנים קיצונים. ברובם המשטרה לא טיפלה גם לאחר שהדברים תועדו במצלמה. המלחמה בישראל ע”י אש הפכה להיות היותר מועילה:

–         היא לא דורשת אמצעי לחימה רק קופסת גפרורים ומיכל דלק.

–         היא לא נענשת כלל. שר המשפטים נאמן הכשיל (כדרכו) חקיקה שמטרתה הייתה להרתיע את הערבים מלשרוף רכוש.

–         הנזקים ברכוש יכולים להיות עצומים.

–         אפשר לגרום לעקירה של ממש של אנשים מבתיהם בסופו של דבר.

–         אפשר אפילו לפגוע בנפש.

לפני כמה שנים תפסתי בעצמי נער ערבי שהיה עסוק בהצתה בצמוד למחנה נופש בגליל. אחרי חקירה קצרה של המשטרה, למרות העדות והממצאים (ריח של דלק ואש על בגדיו, נתפס על חם, מספר עדים), הוא שוחרר לביתו כבר באותו לילה ולעולם לא זומנתי לתת עדות. ברור שבארץ לא קיימת התמודדות כלל מול סוג הטרור הזה.

סילוף התקשורת הישראלית

כדי לא להרוס לעם היושב בציון את מיתוס הדו-קיום הקדוש, ערוץ 1,2, קול ישראל, גל”צ,  המשטרה, ביבי, סער, נאמן, ועוד לא מדברים כלל וכלל על עשרות הדלקות כתוצאה מהצתה של ערבים שקוראים בימים האחרונים. רק אישה אחת מערוץ 10 שבה ואומרת את האמת על ההצתות. ב”ה בעידן האינטרנט, השלטון לא מסוגל לשטוף את המוח של הציבור ולהסתיר יותר מדי מידע. אבל הם ממשיכים לדבר על “תאונה”.

כנראה שכמה דברים הולכים להשתנות אחרי שהשרפה תיגמר בע”ה. גם האויבים שלנו קלטו עד כמה אנחנו פגיעים בתחום הזה. וכמה קל להשתיק את כל המדינה ביום יבש עם רוח. בניגוד למה שטענו מספר רבנים, העדר הגשמים התגלה כדבר שהרג אנשים בסופו של דבר. וכל יהודי מאמין חייב לשאול את עצמו מה עשינו כדי שהקב”ה יקפיא את השמים.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *