השב”כ, חוננו, והאמת על ראש הממשלה

עמותת "חוננו" - המסייעת לקורבנות השמאל דרך בית המשפט
עמותת “חוננו” – המסייעת לקורבנות השמאל דרך בית המשפט

עמותת חוננו:

חוננו הינו אחד הארגונים הבודדים שהימין הקים ובכל זאת מתפקד. לאחר התנכלויות רבות ופושעות מצד מנגנוני השלטון, “זנגי” הקים גוף שמטרתו לספק שירותי עו”ד בזמן אמת, ולהגן על המתיישבים מאימת הפרקליטות ובית המשפט. חוננו מעולם לא ביצע פעולה נגד החוק או פעולה אלימה. הוא תמיד ניסה דרך הכלים המשפטיים שברשותו, להדוף את ההתקפות נגד הימין והמתיישבים בזמן שאלו מגיעות דרך “מערכת המשפט”.

התיאוריות השונות על ראש הממשלה:

הרבה אנשים בעלי לב טוב מנסים להבין מה באמת רוצה נתניהו. והנה כאן כמה תיאוריות על מה שמתרחש בלב ראש ממשלה.

–         הוא באמת אוהב את הארץ, אך ברק שונא אותה. והוא מקריב את המאחזים ואת המתיישבים על במת הקואליציה, כך שברק מוצא הצדקה להישאר, ומסוגל להראות קבלות בשטח בדיכוי הימין וחורבן הארץ: יש לברק עונג גדול בשבירת הרוח הלאומית של המתיישבים.

–         הוא באמת אוהב את הארץ, אך הפרקליטות ובית המשפט, הם אלו שרודפים את המתיישבים ומנסים לדכא אותם: אין ספק שיש שם מדיניות של איפה ואיפה.

–         הוא לא מבקש להרוס את הארץ אלא השר לבטחון פנים אהרונוביץ, השונא התיישבות, הוא זה ששולח את השוטרים שלו לשבור עצמות מתנחלים כל שני וחמישי: אין ספק, אכיפת החוק הסלקטיבית של אהרונביץ מתגלה במלוא עוצמתה בעבר לקו הירוק.

–         הוא באמת רוצה לבנות ביו”ש אך אובמה לא נותן לו: ברור שידו הקשה והארוכה של אובמה גרומת נזק רב לבניה באזור.

אבל השב”כ, ראש השב”כ, מדיניות השב”כ, הם פועלים ישירות בפקודת משרד ראש הממשלה בצורה מסווגת ומבוקרת, לא משטרה, לא צבא, לא פרקליטות, לא בית המשפט, לא מנהל האזרחי, כלום. רק ראש הממשלה הוא המחליט שם.

השב”כ וחוננו: סיפור ארוך

השב”כ עובד כבר הרבה זמן כדי לנסות “להפיל” מתנחלים על פשעים שהם לא ביצעו. היינו רגילים לראות את בית המשפט, הפרקליטות, המנהל אזרחי, וצה”ל מככבים בתפקיד הזה, אך מתברר שגם השב”כ פועל במסע דה-לגיטימיזציה של הימין כמו בימים האפלים של אוסלו ואבישי רביב. אנחנו זוכרים את חיים פרלמן שנעצר נחקר ושוחרר ללא שום הגבלה או כתב אישום למרות המאמצים הכבירים של השב”כ להלביש עליו פשעים שלא ביצע. גם שם, מי שסייע לפרלמן לפגוש עו”ד, הגיש בקשות לבית המשפט היה “חוננו”.

ניסיון להפיל את “חוננו” ע”י השב”כ:

לכן כשראש הממשלה מבקש להפיל את העו”ד המרכזי של חוננו ושאנשי השב”כ מוכנים לשלם 60,000 ₪ לחודש לסוכן שיצליח להפליל אותו, למחנה הלאומי יש מה להיכנס ללחץ. הרי זה הרבה יותר ממה שהוא מרוויח בעצמו!

אותו חוננו שמסייע לכל הנפגעים הפרקליטות והמנהל האזרחי המגויסים. אז היה צריך ראש ממשלה לאומי, לסייע ולנסות לגדל את הארגון החשוב הזה שנלחם לבדו מול עשרות עמותות של הקרן החדשה שמייצרים כל יום פיברוקים ופרובוקציות.

מסקנה קשה אך נדרשת:

אם כן, מסתבר שכל התיאוריות היפות והתמימות מתנפצות. ראש הממשלה ישראל, ראש המחנה הלאומי, מעוניין בעצמו לוותר על חלקים מארץ ישראל. הוא בעצמו. אף אחד אחר. הוא לא תמים, לא קורבן, לא שוגג, לא אנוס, לא מושפע, לא נגרר, לא חלש (בזה). הוא רוצה את אותם דברים כמו הפרקליטות, בית המשפט, התקשורת, שר הביטחון, האירופאים, הערבים, האמריקאים, הקווארטט, האו”ם, ומי לא עוד? הוא באמת מעוניין לתת לאויבי עם ישראל מדינה, הוא רואה בחוננו מי שמפריע (קצת). ואם כך, הציבור הימני משמש עבורו רק מקפצה לשלטון. הוא ראש המחנה הלאומי, וזהו רצונו. אין עוד מקום לברוח לתיאוריות אחרות. צריך להתחיל לדאוג, למי שעדין לא דואג.

בנוסף, יש מה לפחד ממדינה שבה השירותים החשאים שלה, משמשים לא לשמירה על החוק והסדר אלא למלחמה באויב הפוליטי של העומדים בראשה. ולא רק הנרדפים על ידם צריכים לחשוש מזה, אלא כל שוחר דמוקרטיה בארץ ובעולם. אך מסיבות מסתוריות, טרם נתקלתי ברבים כאלו מ”מחנה הרודפים”. הדבר מזכיר לי במידה רבה משטרים אחרים כגון מצריים, סוריה, רוסיה ועוד.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *