חלוקת הנגב

מדינת בדואיסן שמכין לנו נתניהו

מדינת בדואיסן שמכין לנו נתניהו

לאחר שנתניהו לא הצליח לחלק את יו”ש בגלל הקואליציה שלו, הוא פתח חזית חדשה ומפתיעה: הוא יחלק בחינם כמה מאות אלפי דונמים של הנגב לבדואים ויתרום עוד כמה מיליארדי שקלים לאחרים כדי לפצות אותם על “אבדן אדמתם”. הוא יכשיר כפרים בלתי חוקיים. משרדי החינוך, הרווחה, הבריאות, התשתיות, יצטרכו להשקיע שמה עוד כמה עשרות מיליארדי שקלים נוספים. וכל משפחה תקבל בממוצע כמה דונמים של אדמה בלי לעבוד. רק על זה שישבו עם הצאן ומכרו קצת סמים. שווה להיות בדואי תחת שלטון נתניהו!

קונספציית האויב החלש ממשיכה להכות גלים

אחת מהטעויות הקשות שישראל הפיצה בעולם כולו היא שאם יש לך אויב אידאליסט, לאומני, דתי, ועני ובכל זאת מציק, כדאי להפוך אותו לעשיר וכך הוא יהפוך (הם סבורים) לעשיר, אוהב, מערבי, מושחת, חילוני, וגם הילודה שלו תרד. למעשה הוא רק הופך להיות אויב עשיר ומסוכן יותר. למרות מאות המיליארדים שהעולם שפך אצל הערבים תושבי יש”ע, על פי ההזמנה של שמעון פרס, לא הפכו הערבים לאוהבים, רק ליותר חזקים ויותר יעילים.

אך אין מה לעשות, עדיין השמאל, ונתניהו בראשם מאמין כפתי במשוואת הבלהות הזאת שהוא קרה לה “שלום כלכלי”, וכיום הוא מחלק את הנגב על פי אותה משוואה הרת אסון.

הדמוגרפיה הגדולה בעולם

אוכלוסיית הבדואים בנגב כללה 11,000 נפשות בהקמת המדינה. כיום היא מונה מעל 200,000 איש ואין שום מקום בעולם “שמייצר” כ”כ הרבה ילדים. פעמים רבות מגיעות נשים בדואיות עם תינוקיהם ש”ילדו בבית” לבית חולים בסורוקה, רק 6 חודשים אחרי הולדת “אחיהם הגדול”. מה שהרפואה אינה יכולה להסביר, לערביי השומרון יש הסבר פשוט: קיימת תופעה ידועה בדרום, שתמורת סכום נכבד, ערביי הנגב “מאמצים” תינוקות פלסטינאים כדי לזכות בקניין היותר נכסף בכל מזרח התיכון: תעודת זהות כחולה. כך מתבצעת הגירה שקטה של עשרות אלפי ערבים נוספים שהופכים להיות “ישראליים” וזוכים לביטוח לאומי, דמי אבטלה, פנסיה, זכויות רפואיות, מעבר חופשי במחסומים וכו’. בזמן שהאוכלוסייה היהודית גודלת בקצב של 1.6% בשנה, הבדואים הם מגיעים ל-5-6% (הערבים הישראלים הם “רק” עומדים על 2.8%).

מהלכים שאין מהם חזרה

ישנם החלטות שאפשר לחזור בהם, ויש כאלו שאי אפשר. ידענו שחורבן גוש קטיף הוא מעשה שייקח לעם ישראל שנים רבות ע”מ לתקנו. כמו כן, המהלכים של היום, מסירת שטחים נרחבים לאוכלוסיה העוינת של הבדואים בנגב, אין לה חזרה. אנשים יהיו בעלי קרקעות.  כבר לא “בלתי מוכרים”, אלא הבעלים הלגיטימיים של כ-20% מהנגב. ללא שום שטר, ללא שום הוכחה, ללא קניין של שבטים נוודים שמעולם לא קנו קרקע אלא רק נדדו.

הדרום שייך להם:

כל מי שהתגורר בדרום יודע שהבדואים שולטים שם ביד רמה. חברות התקשורת משלמות להם כופר כדי שלא ישרפו להם את האנטנות. מסעדות נדרשות לשלם דמי חסות. כמו האדמה, בנות יהודיות נכבשות ומתאסלמות כל יום, כל האוטובוסים העוברים בדרכם הנם ממוגני אבנים וחלקם ממוגני ירי. הם בונים בצורה בלתי חוקית בכל מקום, כולל בצמוד לכבישים, ואין לממשלות ישראל כוח להרוס את הבתים שלהם. רק אחוזים בודדים של הבניה הבלתי חוקית נהרסת שם בניגוד לבניה במגזר היהודי. הם זוכים להגנה ולתמיכת ארגוני השמאל הממונים ע”י הקרן החדשה. הם אחראים על כל פעילות יבוא הסמים לדרום המדינה.

עכשיו, זה גם יהיה רשמי: נתניהו ייתן להם את אדמת הנגב, ונראה איזה שוטר יעז להיכנס לבדואיסטן החדשה.

לא להישבר

קיימים פתרונות משפטיים וביטחוניים שלא יושמו כלל במדינת ישראל שהצליחו במקומות אחרים בעולם. הם גרמו לקבוצות שלמות של פשע להפוך לרגועות יותר.

–         למשל במדינות שונות של ארה”ב, חקקו שכל עבירת רכוש שלישית מחייבת שהייה מינימלית של 20 שנה בכלא ע”פ חוק.

–         אפשר גם כן לחייב חברות מסוימות לא לגייס מי שיש לו עבר פלילי  (בדיקה ביומטרית).

–         אפשר לשלול אזרחות של מי שהשתתף בפעילות טרור כמו מכירת נשק לגורמי טרור.

–         אפשר לשנות נוהלי פתיחה באש על אזרחים מאוימים. (שדרוג חוק דרומי).

–         אפשר לחוקק ענישה כבדה (עד הריסת הבית) למי שנתפס מוכר סמים פעם שנייה או שלישית.

במילים אחרות. עם ישראל לא חייב להיכנע מול כל אויב קטן או גדול. מדינת ישראל צריכה להגדיר היטב איך היא מתכוונת לשרוד במזרח התיכון, לאחר שהסתבר שריצוי האויב שלה לא נבדק כפתרון היעיל ביותר.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *