ספטמבר 2011 – סוף מסלול הזיגזג

אזרחי ישראל עוד לא יודעים מה זה בידוד בינלאומי וסנקציות

אזרחי ישראל עוד לא יודעים מה זה בידוד בינלאומי וסנקציות

מדינת ישראל עומדת בפני האירוע הגדול ביותר, החשוב ביותר, והמאיים ביותר על קיומה, מאז הקמתה – יצירת מדינת טרור בעלת הכרה בינלאומית על אדמת יש”ע. הדבר מסוכן בהרבה מכל הטילים של העולם הערבי יחד.

מה השוני עם היום, הרי כבר כך האו”ם אנטישמי?

באו”ם, רוב המדינות אנטישמיות ולא הכי ישרות בעולם במיוחד כשבמודבר ביחס לישראל. אך האו”ם לא נקט אצבע נגד ישראל למרות הרצון הגדול שלו לא בתחום הכלכלי, ובוודאי לא בתחום הצבאי מאז 67. כי מחוץ ליחס המיוחד שיש לו לישראל לאו”ם יש גם חוקים. ועד היום (עד ספטמבר) יהודה, שומרון ואפילו חבל עזה נחשבים שטח כבוש ישראלי שיש לישראל אחריות עליו ע”פ החוק הבינלאומי. ואפילו בשטח שבשליטה פלסטינאית שלמה (כמו ברוב חברון), האו”ם לא יכול להכניס אף חייל ואפילו אף משקיף ללא הסכמה מלאה של ישראל. למשל ה-TIPH שרבין הביא לחברון נגד חיילי צה”ל צריך לבקש רשות מישראל כל שנה כדי להמשיך את “שליחותו כמשקיף”. גם בעזה לישראל עדיין מחויבות ע”פ החוקים הבינלאומיים לספק חשמל למשל (אפשר להחליט לא לקיים את החוקים, אבל מבחינתם, זה עדיין שלנו!). אם קמה מדינה עצמאית, הם יכולים לקרוא לכל משקיף לכל צבא, לכל עזרה, וישראל לא יכולה להתערב, אף אחד לא ישאל אותה גם, היא רק יכולה להתערב צבאית אם היא רוצה (נגד כל העולם? בהצלחה!).

המציאות החדשה עבור הישובים:

מבחינת האו”ם כיום, הישובים היהודיים אינם בתוך אף מדינה. למרות שהאו”ם לא מכיר בהם כשטח ישראל, הוא לא שייך גם כן לאף מדינה. כדי להמחיש את המציאות החדשה יש לדמיין שמחר בבוקר צרפת מחליטה להקים עיר חדשה על אדמת גרמניה ומכניסה לשם צבא ומשאבים, מקימה תעשיה וחקלאות כל זה בתוך מדינה ריבונית אחרת! ללא כל פרשנות משפטית, הדבר הזה מהווה מה שנקרה בלשון האומות “פשע מלחמה”. כל אמצעי לגרשם (כולל כח) הופך להיות לגיטימי ע”פ החוקים הבינלאומיים.

לוחות הזמנים לא פסימי מדי מה-1 לספטמבר 2011:

1 לספטמבר 2011: הצבעה באו”ם – כל העולם מצביע בעד. אולי ארה”ב תימנע או תתנגד אך לא תמנע את המהלך. ואולי ישראל תתנגד (אפילו זה לא בטוח!!!!!).

15 לאוקטובר 2011: בקשה רשמית של האו”ם להוצאת כוחות צה”ל מכל אדמת פלסטין. היהודים יוכלו לגור תחת שלטון המדינה החדשה שלהם.

o צעדים כלכליים: חרם מלא בחוק על כל מוצר שבא מאדמת פלסטין.

o סנקציות נגד ישראל כדי לשכנעם להתחיל בגירוש היהודים והוצאת הצבא.

30 לאוקטובר במימון ושיתוף של הקרן החדשה, כל העיתונאים מדברים על עצירת הצמיחה ועל הפגיעה בכלכלה. בגלל ההתנחלויות (הפעם זה לא ממש שקר!).

15 לנובמבר: הפלסטינאים מכינים תביעת ענק על כל נוכחות של הישובים היהודים על אדמת המדינה שלהם בבית הדין לפשעי מלחמה. הסכום: 500 מיליארד דולר – השווי של כל הדירות והתעשייה במקום. אחרי דיונים ארוכים הבלגים מחליטים לקנוס את ישראל מיד ב-1 מיליארד $ אך נותנים לה אורכה כדי לפתור את בעיית הנוכחות היהודית על אדמת המדינה פלסטינאית תוך 4 חודשים. אחרי התאריך שנקבע, ישראל תצטרך לשלם כל יום למדינה החדשה 100 מיליון $.

15 לדצמבר: נתניהו יוצא למשאל עם (כדי לכבד את המילה שלו!). כבר אז החברה הישראלית מרגישה את הלחצים הכלכלים. כך הוא מכין למעשה את הקמפיין החדש שלו לבחירות כדי להיבחר שוב.

15 לינואר 2012: משאל עם. גיוס מלא של רבנים מסוימים של הציונות הדתית למען הגירוש. תוצאות: 70% בעד הגירוש- 30% נגד (רק אצל היהודים!). הכנות הגירוש הגדול כבר החלו. העולם מסרב לממן את ה-700 מיליארד ₪ לפיצויים. היהודים לא יקבלו פיצויים כמעט. המדינה לא יכולה לשלם. לא נורא, זה רק חלק קטן מהצרות.

20 לינואר 2012: הפלסטינאים מחליטים לכבוש בעצמם התנחלות בכח, להשיב לעצמם את הכבוד (הפרשנים הישראלים המתרגשים יקראו לזה “מלחמת העצמאות שלהם”). בעזרת יותר ממאה צלמים, מאות שוטרי פלסטין וכמה אלפי “מפגינים” צועדים לעבר ההתנחלות נוה צוף. צה”ל עוצר אותם. מנסים לחטוף אזרח או אפילו גופה שלו לתוך אחת הערים כדי לגרור את צה”ל שם. הרבה דם, תמונות יפות ל-CNN.

o גינוי חריף בינלאומי נגד ישראל: אין זכות לצה”ל להתערב במדינה לא שלו.

o הזמנה של 5000 חיילי או”ם של שמירת השלום: הם ילוו כל “הפגנה פלסטינית”. נראה את צה”ל יורה עליהם!

o סנקציות כלכליות צבאיות: בקשה מהאו”ם לגלות את כל עשרות החברות הביטחוניות הישראליות, ולהורות למדינות להפסיק את שיתוף הפעולה איתם. המהלך יתפוס רק בחלק מהמדינות אבל חוזים של מיליוני דולרים יבוטלו בלחץ בינלאומי.

25 לינואר 2012: צה”ל הפסיק מייד את המעצרים על אדמת פלסטין שהוא היה מבצע 30 פעמים בלילה ובזכות זה, כבר מצליחים בפעם הראשונה לירות טיל קסאם ראשון עבודת בית על כפר סבא. ישראל בשוק. מחילטה להגיש תלונה חריפה באו”ם. אלה משיבים: אתם אשמים, מה אתם עושים על שטח המדינה שלהם?

1 למרס 2012: כח מהעולם כולל ארה”ב מגיע כדי לחמש ולאמן את צבא פלסטין החדשה. ישראל לא מצליחה לעצור את הקמת שדה התעופה החדש שהקימו ולא מעיזה לסגור את נמל עזה. הפלסטינאים קונים בעיקר טילי נ”ט ונ”מ. כמה טילים כבר נורו על כ”ס ופתח תקוה, אך ישראל לא מצליחה לעצור אותם לא צבאית וגם לא דיפלומטית.

עלית האנטישמיות בעולם:

הערבים והשמאלנים שמרגישים צודקים יותר מתמיד מרימים אף. מתחיל להיות מסוכן ממש בכל ארצות אירופה ואף בארה”ב. אלפי יהודים נוספים יעלו מצרפת וארה”ב אך עם רכוש מועט כי הגויים לא יסכימו לקנות מהם דירות אלא בחצי מחיר. בארץ המחירים עוד יותר עולים והמדינה כמובן לא חשבה על זה, וגם לא השלימה את הפער הקיים. נוצרת מציאות דיור קשה שפוגעת גם היא בצמיחה. מדינת ישראל מתדרדרת.

מאבק על ירושלים: יחודש הירי על גילה ומסביב לה. האו”ם והערבים דורשים את כל קווי 67 (כמו בהצהרות מפלגות העבודה וקדימה!). הפוליטיקאים הישראליים לא מוכנים לוותר על גילה אך מוכנים “להתפשר” על כל יהודה שומרון והבקעה. גם “העז” הזה היה מתוכנן ע”י שלוחות הקרן החדשה. הישראלים מרגישים בטעות, שהם לא לגמרי פראיירים.

מה לעשות?

במאמר הזה, לא דננו בשאלות החשובות הבאות:

1) מה מדינת ישראל יכולה לעשות? (המון, וכולם רועדים מפחד שהיא תעשה ותעצור הכל. כמובן, כתב האישום לליברמן קשור לזה!)

2) מה אזרחים יכולים לעשות? (הרבה!).

3) למה לא עושים כלום ואף אחד לא מדבר על זה? (נתניהו הקוסם שיתק את כל הימין, וגם בגלל כל הסיבות הקודמות…).

4) איך נתנו לזה לקרות? (כל זה אינו אלא מהלך מתוכנן מראש ע”י נתניהו הקוסם?)

5) למה כל הימין לא קם וזועק את כל זה (ראה שאלה 4!).

6) איך אפשר לגרום לא רק לכל העולם להיות בעד אלא לייצר קואליציה של “לא!”?

7) למה לא הכריזו על מדינה קודם? (זה פשוט, לא היה להם את פייאד, והוא ביחד עם נתניהו וברק יצרו את התנאים להקמת פלסטין).

נשאיר את זה למאמרים הבאים בע”ה. אפשר עוד לעצור את הגזירה לפני שהיא תיפול, בע”ה. אחריה, רק ניסים גלויים יוכלו לעזור.

One Response
  1. ליאור

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *