קמפיין הדרת הנשים להחלשת מדינת ישראל

בנות מגיעות היום לכל יחידה קרבית. השאלה, חוץ מהסיפוק האישי, צריך לדעת מה ההשפעות של התופעה

בנות מגיעות היום לכל יחידה קרבית. חוץ מהסיפוק האישי, צריך לדעת מה ההשפעות של התופעה , ומי דוחף אותה באמת (תמונה-וויקפדיה)

הגאון מוילנה מתאר את מלחמת גוג ומגוג כמאבק בינלאומי מכל הגויים כדי למנוע מעם ישראל לשוב לארצו ולאיתנו. מתברר, שרבים הדרכים שבהם הגויים משתמשים בהם, ואפשר לכלול בה גם המתקפה המתואמת בשם “הדרת נשים”, בישראל, נראה כאן איך.

קמפיין שבא מבחוץ ומצליח לצוד נפשות בישראל

גורמים מקורבים לראש הממשלה טענו שמקור הקמפיין “הדרת נשים” שבו השתתפו בתאום רב כל כלי התקשורת הישראלית, מקורו בחו”ל. גם מזכירת המדינה בארה”ב “מזועזעת מהדרת הנשים בארץ“, לא בסעודיה, לא בלבנון, דווקא באגד. גם העורך הראשי של אתר רוטר, סבור שהדברים קשורים.

החוסן והנצחון

במזרח התיכון ולמעשה בעולם כולו, הניצחון הצבאי קובע את המציאות. לכן יש חשיבות לחוסנו של הצבא לא רק כדי להגן על גבולות המדינה ועל אזרחיה, אלא אולי לא פחות חשוב, כדי להגן על תדמית העם והמדינה כולה בעיני העולם: מי שמנצח במלחמות מעורר השראה, והעולם כולו נוהג להידבק במנצח: לדבר הזה השפעות רבות בכל התחומים מהכלכלי ועד הרוחני. הרי “חכמת המסכן בזויה ודבריו אינם נשמעים”, אומר קהלת (ט, טז). אם כן לפגוע בחוסן הצבא, היא דרך מועילה ביותר להחליש את ישראל.

ירידה בחוסן החייל, מאבק האימהות ותרומות ארה”ב

המ”פ שלי סיפר לי שמאז שנתנו לאימהות להתקשר למפקדים כדי למחות על קושי השירות, האימון נהיה הרבה קל. והחייל נהיה פחות חסין. גם אם אפשר להבין אותן, לא בטוח שהן תרמו לבניהן בסופו של דבר. כמו כן במסגרת הסכמי אוסלו רבין הסכים להעביר את כל בסיסי ההדרכה משטח יו”ש לקו הירוק והאמריקאים  התנדבו לממן את התהליך. במקום חצי תנאי שדה, החיילים זכו למלון 5 כוכבים, מיטות נוחות, מזגן, בריכת שחייה, ג’אקוזי… לכאורה מה רע בזה? כלום, רק שהמעבר מתנאי הפינוק של הבית לתנאי הפינוק של הצבא לא יתרום במיוחד להפוך את החייל ללוחם טוב יותר.

מטרה מוצהרת של האו”ם: קידום הנשים במקומות מפתח:

בכל העולם, הם סבורים (בצדק) שהדבר יבלום את הילודה (אשת קריירה יולדת פחות ילדים) ואת המלחמות  (הן מסתכלות על החיילים כמו על בניהן וקשה להן יותר לשלוח אותם לקרב, גם כשצריך). גם בישראל סבורים בארגוני השמאל שהחלשת הלאומיות הישראלית תסייע לשלום במזרח התיכון, כאשר דווקא איש אינו מנסה להחלישה בצד השני של הגדר, שם היא רק גוברת, אולי בגלל שקיימות אצל אויבי ישראל מטרות נעלות יותר מהשלום.

שילוב נשים בחי”ר, רק יכול להחליש אותו

הרי כל חייל מתקבל ביחידת שדה ע”פ כישורים פיזיים בין היתר. כישורים שדורשים מאמץ רב לרוכשם: בריצה, בכושר גופני, בסחיבה. החייל הטוב הוא גם חזק יותר. לפי הקריטריונים האלו, לא היו יכולים להכניס אף אישה לשום יחידת שדה. הרי היא אף פעם לא רצה כמו גבר, ולא סוחבת 15 ק”ג על הגב כמו גבר. כדי לקדמן, פגעו ממש בצבא: נתנו להן קריטריונים יותר קלים לקבלה. יותר קלים בהרבה, כאילו רק כח הרצון נבחן שם, ולא הכושר הגופני בכלל.

בקיץ דווח על מרדף של יחידה מעורבת שבה היו צריכים לתת למחבל לברוח כי החיילת לא יכלה לרוץ והכח בחר לשוב על עקבותיו כדי לא להשאירה לבדה בשטח עוין. הגיוני שחיילת עם אפוד לא יכולה לרדוף אחרי מחבל בן 19. בנוסף לכך כל מי ששירת בצבא יודע שמיד עם נוכחות חיילות, החיילים מורידים הרבה מהרצינות שלהם.

להבין את הקמפיין ולא להשתתף בו

יכולתם של כל כלי התקשורת לנהל קמפיין לא עובר את השבועיים בד”כ. אח”כ הם נמאסים יותר מדי. בכל קמפיין שלהם, יש לחשוב היטב ולא להגיב כפי שהם רוצים שנגיב, אלא להתבונן קדימה כדי לא לגרום לשמאל להשתמש במגיבים נגד העקרונות שלהם עצמם, כפי שראינו בתמיכת ראש מועצת יש”ע בהפעלת יד קשה נגד אנשי הגבעות, וגם חברת כנסת ימנית בקמפיין נגד “הדרת נשים”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *