המתכון הבטוח לחורבן אירופה

כניראה שהדגל של צרפת יהפוך בקרוב למשהו דומה לזה...

כניראה שהדגל של צרפת יהפוך בקרוב למשהו דומה לזה…

בעקבות הבחירות בצרפת, יצא לי להתעניין קצת יותר למה שקורה שם, ונוכחתי להבין שגם שם השמאל עומד לחסל את מדינתם, לא רק בישראל! כאן ננתח את המאפיינים ההרסניים של הברית החדשה במערב: השמאל והאסלאם. יש לאותה ברית יכולת להחליש מאוד את המערב, כלכלית, חברתית, בטחונית, וגם זהותית. כאן נעמוד על שני דברים עקרים: המשותף לנו ולהם, ובמקורה של הברית המשונה הזה.

הבת החילונית של הנצרות

כפי שכבר הרחבנו במאמרים קודמים, השמאל העולמי הינו הגלגול החילוני של הנצרות. הקתוליים כמעט בכל העולם כולו נהפכו לחילוניים במעשיהם, אך שמרו במנטליות שלהם מוסר נוצרי חזק, שנקרא היום המוסר השמאלני. שנאה לעושר, לכל הלאומיות, לכח, להבדלים ועוד.

צרפת נקראת “הבת הבכורה של הכנסיה”, לכן צפוי למצוא שם אידאולוגיה שמאלנית לוחמנית.

ברית של הפכים ערכיים

האסלאם הוא בעל השקפה דתית ביותר, השמאל, כפרנית ביותר.

האסלאם דוגל בערכי המשפחה, השמאל בעד חיסול מוסד המשפחה (המועמד השמאלני בצרפת לא התחתן מעולם וגם תומך בנישואי סוטים).

האסלאם  דוגל בשלטון חזק מרכזי, השמאל דוגל בהחלשת השלטון המרכזי.

האסלאם בעד ערכים מסורתיים (לבוש..), השמאל בעד ליברליזם ומתירנות.

דת האסלאם דוגלת בטיפול קשוח מול הפשע (במדינות ערב סוחרי סמים נידונים למוות, לגנבים חותכים את היד…), בשמאל דוגלים ברחמנות וסלחנות מול הפושעים.

באסלאם אוהבים את הכח. בשמאל אוהבים את החלש.

עם כל זה, בעולם כולו, השמאל הולך עם הערבים, וזו חידה לא קטנה בעיני הרבה אנשים.

פשוט, האיסלאם מאמין בדברים האלו, בבית. אבל שהוא לא נמצא בבית, אז הוא נהנה מאוד מהסלחנות, מהעדר ענישה, משלטון חלש, מהפריצות שברחוב (בצרפת המוסלמים בקשו שעות נפרדות בבריכה רק לנשים שלהם, לא לגברים…). כך הוא יכול להשתולל ולהשתלט.

פרשת אייזנר הצרפתית

הופתעתי לראות שגם אצלם קואליצית השמאל-הערבית הצליחה לבצע חיסול ממוקד בשוטר מוערך שהרג בטעות מי שנחשב שם “מלך העבריינים”. כמו בארץ הם ידעו להפעיל לובי חזק בתקשורת ובבתי המשפט כדי לקבל את מבוקשם. אותו פושע שהחזיק אקדח טעון וכיוון אותו לעבר השוטרים, נורה ונהרג ע”י כדור שקיפץ על הרצפה לפני שנכנס לגבו. אותו מוסלמי נעצר פעמים רבות מגיל 12, וביצע עשרות מעשה שוד, חבלה, אונס, ועוד. בצרפת, השוטר נעצר והוא נשפט על “רצח בכוונה תחילה”. ניחם אותי לדעת שלא רק בישראל המוסלמים נהנים מחסינות.

השמאל והכסף

כפי שמורגש אצל עיתונאים רבים בארץ, לשמאל יש קנאה ושנאה גדולה כלפי העשירים. בניגוד לארה”ב ששם אנשים גאים בהצלחתם הכספית, בצרפת ובשמאל הישראלי, זו ממש בושה. כמו כן, מועמד השמאל בצרפת החליט לחייב את העשירים לשלם 70% מיסים ולהגדיל עוד את הסיוע לאלו שלא רוצים לעבוד. כבר לפני עליית השמאל, הצרפתיים משלמים הכי הרבה מיסים באירופה כמעט, עוד יותר מבארץ. לערבים, אין שנאה לכסף כלל, אך יש להם מומחיות להיראות מסכנים, והם ישמחו לכל הטבה נוספת שהמדינה תתן להם. במדינות מוסלמיות, דווקא הזכויות החברתיות אינם מפותחות כלל, אך באירופה, בישראל, הם לא מרגישים בבית, ולכן מותר לדרוש.

מה טוב ליהודים

ברור שצרפת לאחר נצחון השמאל, תהפוך לאדומה ביותר, ולידידה גדולה של העולם הערבי (היא תבנה לכולם כורים גרעיניים), אויבת גדולה לישראל (היא תתמוך בהקמת מדינה פלסטינית חד צדדית באו”ם). אבל מה שטוב, זה שהיא תתרסק לגמרי מבחינה כלכלית. הבטחון האישי ירד עוד יותר והערבים יעשו שם ככל העולה על רוחם, במיוחד כשצרפת תפתח את שעריה לעוד הגירה מאסיבית.  כל העשירים, מחזיקי הכלכלה, יברחו ויהפכו את כלכלת צרפת לעוד פחות תחרותית ממה שכבר עכשיו. לא אוהבים לעבוד יותר מדי שם. דירוג האשראי של צרפת ירד לדעתי בעוד פחות מ-4 שנים. ובאופן כללי צרפת תיחלש באירופה ובעולם כולו. אם כן, למרות השנים הלא פשוטות שמחכות לישראל בגלל האויב החדש שהיא תקבל במועצת הביטחון, אפשר בכל זאת להתנחם בזה שהאויב הזה יאבד מכוחו בדיוק במקביל לעליית עוינותו לעם ישראל.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *