פיצול תפקידי היועץ – להשבת שלטון העם.

ב”ה

בכל מדינה קיים יועץ משפטי לממשלה, אך אין אף מקום בעולם שהוא מחזיק ב-5 תפקידים שונים שמקנים לו כח גדול כל כך, חוץ מבמדינת ישראל. היועץ המשפטי לממשלה כיום הוא למעשה יותר חזק מהממשלה, יותר חזק מהכנסת ואם כך, גם מהעם. הוא מהווה בורג מרכזי בהנצחת שלטון האליטות במדינת ישראל, מתוך עקיפה יעילה של רצון העם. שני התפקידים העיקריים שלו הם: יועץ הממשלה וראש התביעה הכללית.

– היועץ המשפטי לממשלה: הוא יכול להתנגד או לחייב כל החלטת ממשלה. הוא יכול לסרב להגן עליה בבג”צ, ואז כמעט בטוח שהבג”צ (המורכב מאנשי שמאל חילוניים קיצוניים) יכניע את הממשלה. לכן ההמלצה שלו הופכת למחייבת את הממשלה ואת הכנסת. המשרה הפכה לכה חזקה, שאפילו ה- OCDE העולמי, מסרב לקבל אותנו לשורתיו בגללה.

אבל אם זה לא מספיק יש לו עוד תפקיד, חזק עוד יותר:

– ראש התביעה הכללית: הוא יכול לאשר או למנוע הליכים משפטיים נגד כל אזרח במדינה, כולל ראש ממשלה ונשיא המדינה. הוא יכול (וגם מבצע) לסגור תיקים אחד אחרי השני לפוליטיקאים שמאלנים, ולהטריד פוליטיקאים ורבנים ע”י פתיחת תיקים וחקירות מתמשכות שבסופו של דבר גורמות לפגיעה הציבורית בהם.

כך נהגו בשנים האחרונות לעשות כל היועצים:

מיכאל בן יאיר: פתח בחקירה נגד רפול, נאמן, אולמרט (בתקופה שחשבו כולם שהוא ימני), צמצם סמוכיות השב”כ בחקירות ערבים וחיזק את המעצרים המנהליים ליהודים, איפשר את שחרור רוצחי דני כץ, והמרגל הרוסי מרכוס קלינברג, הכריח את ממשלת ישראל לבצע תקציבים שיויוניים בעד הערבים. כל זה לאיש שלא נבחר ע”י העם.

אליקים רובינשטיין: עצר את כל החקירות נגד שרון (לקראת ההתנתקות), עיכב פתיחת תיק לברק על שחיתות בחירות.

מני מזוז: סגר את רוב התיקים נגד משפחת שרון, רוב התיקים נגד אולמרט, תיק בר און (הצבעות כפולות), תיק יוסי שריד (פרס ספיר), תיק עו”ד בייניש (גניבת מאות אלפי ש”ח מכספי ציבור), תיק דליה איציק, תיק הירשנזון (הראשון), תיק עמותות ברק, תיק רוחמה אברהם, ועוד… אך טיפל ביד קשה בקצב, ברב מצגר, בעובדי ציבור שאישרו העברת תקציבים ליו”ש, במחלקה הערבית של השב”כ, בצורה יעילה ביותר.

אפילו עם פיצול התקפידים, היועצים ישארו בעלי עוצמה רבה מדי, לאיש שלא נבחר ע”י עם ישראל, אך הפעם כמו הרבה פעמים אחרות, הצליחו האליטות להכניע את ראש הממשלה. אותו ראש ממשלה שלא מצליח לבצע שום מהלך שהם מתנגדים לו, ושכל כך קל לעשות ממנו מניפולציה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *