♫ אני מבטיח לך, ילדה שלי קטנה… ♫

התחממות אזורית נרגשת לאחרונה בישראל

התחממות אזורית נרגשת לאחרונה בישראל

הכרעה

ע”פ תפיסת השמאל, כבר מימי גולדה מאיר ועד אולמרט (“עייפנו להיות גיבורים, עייפנו מניצחונות“) אסור להכניע יותר מדי את האויב, כדי שנוכל לחתום אתו על חוזה שלום. אם הוא יוכנע יותר מדי, הוא לעולם לא ירצה להתפייס, כך הם סבורים. בכל מקום בעולם מאמינים דווקא שבזמן מלחמה יש לגרום כמה שיותר נזק לאויב, אך רבים ממנהיגי ישראל סבורים אחרת. בכל זאת, לא כל האומה סובלת מהתסמונת הזאת, ויהורם גאון שר שיר שבו הוא מבטיח לבתו בשם הטנקיסטים, הטייסים, הצנחנים וכו’ שהמלחמה הזאת (יוה”כ), תהיה האחרונה, לא בגלל “שלום” הזוי, אלא בגלל הכרעה. זה אפשרי, זה מוסרי, וזה גם הכרחי. אפשר להכאיב מאוד לאויב, ויש להתכונן לזה מכל הכיוונים.

הכרעה מהירה וברוטלית

יש דרך להכריע בברוטליות את האויב בכל החזיתות. כמובן, נצטרך לשלם מחיר תדמיתי מסוים, שניתן יהיה לעמוד בו אם נתכונן כראוי. בכל מקום תגיע התראה מדויקת לכל גורם בנפרד, אם צריך.

חיזבאללה – הכפרים השיעים: יש בדרום לבנון כעשרים כפרים שיעים שבהם מתגוררים 80% מחיילי חיזבאללה. חורבן פיזי של כל כפריהם, כולל כל הבתים (בסגנון גוש קטיף). רק הידיעה מצד החיזבאללה שזה עלול לקרות, יכולה להרתיע אותו במידה רבה, גם אם תגיע פקודה מצד איראן לפעול בכל הכח.

איראן: כורים גרעיניים ותשתיות: כפי שהרחבנו בעבר, לא די לבלום את תוכנית הגרעין ל-5-10 שנים, יש להחזיר את הכלכלה שלהם אחורה 20 שנה.

חמאס: הרס רוב התשתיות בעזה: כולל חשמל, סוף אספקת החשמל בזמן המלחמה, עד להודעה חדשה, גביית החוב שלהם.

סוריה: אם הם משתמשים בנשק כימי, יש להרוס לא רק את תשתיות הנשק, חשמל, כבישים ותעשייה, אלא גם תשתיות מים, שיגרמו לאבדות רבות (תוך כמה שבועות). מדינות ערב, יצטרכו לקלוט שיש מחיר גבוה מאוד לשימוש בנשק כזה.

הרש”פ: במידה והם משתתפים בחגיגה, העמדת עשרות מחסומים שהוסרו לאחרונה, רענון הוראות פתיחה באש, סוף שיתוף הפעולה עם הרשות בכל התחומים, הרס תשתיות יקרות, בעיקר בניינים מפוארים, כפי שכבר הרחבנו בנושא.

ערבים ישראלים: חקיקת בזק כדי לאשר הריסת בתים לכל ערבי ישראלי כמו במלחמה, שלילת אזרחות לכל מעורב טרור בזמן מלחמה. איסור הפגנות גורף. עוצר בכפרים במידת הצורך. ענישה של משרד הפנים והרס של תשתיות בתוך הכפרים שלהם.

מצרים: שם התחזית של מלחמה של צבא מודרני נגד צבא מודרני, עלולה להתגשם. בע”ה, העליונות הישראלית תוכיח את עצמה מול נשק אמריקאי מקורי. במקרה של סכנה, יש לאיים להשתמש בהם בנשק יום הדין, הפלת סכר אסואן.

הזמן קצר המלאכה מרובה

במקרה של מלחמה כוללת, לא יהיה מנוס מגיוס נרחב של המילואים. החיילים יצטרכו לפעול בכל החזיתות, לא רק חיל האוויר אלא גם חיל הים וחי”ר. העולם יאשר חלון הזדמנות קצר ביותר עבור ישראל: ימים עד שבועות (תלוי באמריקאים בעיקר). בזמן הזה, הדבר החשוב ביותר שצריך לעמוד מול עם ישראל זו: הכרעה. לגרום לכל המעורבים לבקש בעצמם הפסקת אש, לסרב כמה שאפשר מבחינת הלחץ הבינלאומי.

יש לזכור היטב שהעולם לא יסבול ניצחון מהסוג הזה. העולם לא רוצה לראות את ישראל חזקה מדי. זה לא מתאים לו, לא רוחנית, וגם לא כלכלית. עם ישראל יתמודד בהצלחה, בע”ה מול נשק רוסי, אמריקאי, סיני איראני ועוד. עם ישראל מנצח בגדול, משמע: לא רק קידוש השם, אלא שינוי כללי המשחק במזרח התיכון בעיני כל העולם: גם רוסים, גם סינים, וגם ערבים, ואפילו אמריקאים.

נתפלל שנקיים את הבטחת יהורם גאון, ושזו תהיה המלחמה האחרונה.

One Response
  1. דוד איש שלום

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *