למה כל כך חשוב לאסלאם לכבוש את העולם?

יש להם 22 מדינות, אבל הם חייבים את הכל. למה?

יש להם 22 מדינות, אבל הם חייבים את הכל. למה? *

רצון עז לכבוש את העולם.

קיים בעולם הערבי והמוסלמי רצון עז לכבוש את העולם, בכל דרך שהיא, ולהפוך חלק מהם למוסלמים, ולשעבד את השאר. מנהיגים מוסלמים המכהנים כיום מתחרים לתפקיד “משיח האיסלאם” הרי הוא ה’מהדי’, האימאם ה-12. גם מורסי במצרים, גם אחמדינג’אד באיראן, ואפילו ארדואן בטורקיה. כולם חולמים לאחד את העולם הערבי תחתיהם ומשם לצאת למשימת מלחמת דת שאמורה, על פי המקורות שלהם, לנצח את העולם כולו.

המודלים הגאופוליטיים והכלכליים לא עובדים שם

השבוע, יצא לי לדבר עם חבר מקורב לחוגי ראש הממשלה. התרעתי בפניו על סכנת השאיפות הדתיות של העולם המוסלמי, למרות המשבר הכלכלי וה”ריאל פוליטי”. הוא ענה לי שהוא בטוח, שגם מצרים, וגם העולם הערבי בכלל מעדיפים לדאוג להאכיל את עמם על פני כל דאגה אחרת. טענתי שאיראן של היום מעוניינת בהריגת מיליוני מוסלמים במלחמה, כדי להכריח את המהדי להתגלות, ולכבוש את העולם, כפי שמחויב המציאות לפי אמונתם. כמו כן, יש לזכור שכל ה”מומחים” של מדינתנו, שרואים את העולם בצורה כלכלית-פוליטית בלבד, טעו בגדול בהבנת המהלכים של העולם הערבי של השנים האחרונות.

כיבוש העולם גם בלי משיח

יש להבין שלא כולם “משיחיסטים” אצל המוסלמים, אבל הרצון העז לכבוש את העולם משותף לרוב הזרמים. הערבים היו מאז ומתמיד גדולי סוחרי העבדים בהיסטוריה, אפילו על אדמת אירופה. כיום, הדמוגרפיה משמשת אצלם נשק מרכזי, והעתיד מחייך להם על שם. מנהיגים ערבים ראו את זה כחלק מהתקדמות השתלטות האיסלאם בעולם כולו. לכן, התכנסו בבירת בלגיה לאחרונה מנהיגים אירופאים, כדי לנסות את לבלום את החוק המוסלמי (ה’שריעה’) על אדמתם. כנראה שיש כאלו שם, שמתחילים להבין את עתידם… מאוחר מדי. שם על אדמת אירופה, ואפילו בישראל, הערבים מצליחים “לכבוש” בעזרת הילודה הגבוהה שלהם, בקרב חברות עייפות ונהנתניות.

מישמעאל עד היום – הכבוד האבוד

בלי להיות פסיכולוג גדול, אפשר לקלוט שהאובססיה של הכבוד האבוד של המוסלמים, “השבת הכבוד”, הרצון לראות את כל העולם משתחווה למוסלמים, מורה על תסביך עמוק “תורשתי-תרבותי-רוחני”, אותו תסביך של בן השפחה הגר, שאינו יודע כיום שום יחס עם האחר מחוץ ליחסי אדון-עבד, והוא מצפה להשליך אותו אל העולם כולו, אלא אם כל עם ישראל יראה לו אחרת…

* תמונה מתוך וויקיפדיה (The egyptian liberal)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *